Crveni ruž koji ne “bježi” s usana: 7 tajni postojanog make-upa
Može li crveni ruž preživjeti večeru u slijedovima, niz koktela i višesatni ples? Donosimo vam trikove profesionalaca i viralne beauty hacks s TikT...
Mirjana Brlečić, poznata zagrebačka farmaceutkinja, inovatorica i direktorica tvrtke “Priroda liječi”, autorica najpoznatijeg hrvatskog beauty brenda Nikel, primjer je jedne od najuspješnijih hrvatskih poduzetnica. Donosimo nekoliko njezinih poslovnih savjeta.
VJEROVATI U SEBE I SVOJU IDEJU
Kad čvrsto vjerujete u svoju ideju, energija je nevjerojatna, a naizgled “teške” situacije prođu pokraj vas kao da ih nije ni bilo! Ideja koja me je nadahnula u stvaranju Nikel kozmetike potekla je iz moje struke – farmacije. Kao farmaceutkinja, znam što organizmu treba dati da bi koža zablistala. Hrana ili farmaceutski pripravak koji su odlični za mladost i ljepotu kože kad ih uzimamo “iznutra“, jednako tako djeluju primijenjeni “izvana” na kožu kad ih stavimo u kozmetički proizvod. Na tom načelu temeljim izbor sastojaka za svoje proizvode. Druga ideja bila je – pročistiti proizvod! Upravo sadržaj mnogobrojnih sastojaka u kozmetičkom proizvodu povećava mogućnost alergijskih reakcija. ČISTO – to je Nikel! Pročišćena kozmetika koja sadrži samo aktivne sastavnice za djelovanje na određeni zahtjev kože, bez dodataka koji nepotrebno “opterećuju” proizvod i kožu.
LJUBAV POKREĆE SVIJET
Morate strastveno voljeti to što radite i znati da stvarate nešto novo što će pomoći drugima. Uz mnogobrojna priznanja i nagrade za inovativnost i najvažnije, zadovoljstvo korisnika Nikel kozmetike, ovaj pristup kreiranju Nikel linije donio je i veliko priznanje međunarodnog žirija na predstavljanju inovativnih proizvoda u Moskvi 2009. godine: ZLATNU MEDALJU I CERTIFIKAT ZA NAJČIŠĆU PROIZVODNJU International Ecology Fund.
NOVA ZNANJA
Neprestano usvajati nova znanja. Ona su izazovi koji potiču inovativnost!
UPORNOST
Od ideje do realizacije dug je put. Ako imate ideju i čini vam se dugim i mukotrpnim put do njezine realizacije, nema odustajanja.
NE GLEDATI NA SVOJU IDEJU KAO RIZIK
Kad pokrećete novi posao, svako ulaganje čini se rizikom. Kad sam stvarala Nikel, moja ideja bila je jasna i ja sam potpuno posvećeno u nju vjerovala, pa mi se činilo kao da rizika nema.
BITI SVOJ
Da biste uspjeli u realizaciji svoje ideje, morate biti drukčiji, morate biti i ostati “svoji”!
BITI NAJBOLJI
Osrednjeg ima previše! Samo najbolje može biti prihvaćeno, samo najbolje može opstati!