Crveni ruž koji ne “bježi” s usana: 7 tajni postojanog make-upa
Može li crveni ruž preživjeti večeru u slijedovima, niz koktela i višesatni ples? Donosimo vam trikove profesionalaca i viralne beauty hacks s TikT...
Vijest o novom brendu za njegu lica Humanrace, koji dolazi iz radionice Pharella Williamsa, odjeknula je svijetom te oduševila milijune ljude.
No kako i ne bi kad je njezin tvorac poznat kao vječni mladić čiju tajnu formulu mladolikosti žele znati baš svi. U suradnji s dermatologinjom Elenom Jones, Pharrell će izbaciti tri proizvoda za njegu lica – rižin puder za čišćenje lica, piling s lotosom te hidratantnu kremu. Proizvodi će se moći kupiti od 25. studenoga, a svi prognoziraju rasprodaju već u prvom tjednu. Osim što je tajnu svoje mladosti odlučio na neki način podijeliti sa svijetom, Pharrell je učinio još nekoliko iznimno važnih poteza za naš planet i sve njegove stanovnike.
Prije svega, moramo ga pohvaliti zbog toga što svaki proizvod dolazi u povratnim ambalažama koje je moguće ponovno napuniti, a koje su izrađene od reciklirane plastike. No to nije jedina stvar na koju je Pharrell mislio. Naime, na poklopcima proizvoda utisnuta su Brailleova slova, a proizvod je namijenjen svim ljudima bez obzira na spol, rod te boju kože. Isto tako, ono zbog čega želimo pohvaliti ovog mladolikog genijalca jest to što je on prva poznata muška osoba koja se odlučila za ovaj potez. Svi dobro znamo da se o njezi kože muškaraca nedovoljno govori te da su mnogi muškarci naučeni da su briga za vlastiti izgled te njega kože namijenjeni ženama te nedovoljno muške aktivnosti.
Pharrell je odlučio pokazati da i muškarci imaju nježnu stranu koje se ne trebaju stidjeti te je svijetu poslao nekoliko bitnih poruka i lekcija. Pharell je mislio na čuvanje prirode i planeta te na jednakost svih ljudi. Zbog toga mislimo da je njegov beauty potez puno više od obične njege lica. Njegovi su proizvodi dokaz da možemo i trebamo drukčije, nježnije i obazrivije.
View this post on Instagram
Foto: Pharrell/Instagram