Ovo nevjerojatno sjenilo u olovci iz Zare u trenu će pretvoriti dnevnu šminku u party make up
Stiže sezona božićnih i novogodišnjih tuluma, a Zara ima "čarobni štapić" koji će vam pomoći da zablistate u svakoj prigodi bez puno truda. Ako već...
Bez obzira na to kojem taboru pripadate kada govorimo o tome da odjeća (ne) čini čovjeka, nitko ne može negirati činjenicu da nas drugi nerijetko doživljavaju kroz naš način odijevanja. A kolika je moć boje odjeće koju nosimo dokazalo je istraživanje koje je otkrilo da smo drugima ne samo najprivlačniji, nego da djelujemo i najpametnije i samouvjerenije u odjeći neke određene boje.
Velika anketa britanske online trgovine buytshirtsonline.co.uk u kojoj je sudjelovalo više od 1000 ispitanika tražila je odgovore na to kako boje povezujemo s određenim kvalitetama.
U svim pozitivnim kategorijama crna je osvojila prvo ili drugo mjesto, preciznije došlo se do zaključka da ljude koji nose crnu odjeću, i žene i muškarce, doživljavamo najprivlačnijima, najinteligentnijima i samouvjerenijima.
U kategoriji samouvjerenosti na drugom mjestu našla se crvena boja, ali i na prvom mjestu u kategoriji arogancije. Također, samo 12 posto ispitanika povezalo je crvenu s inteligencijom. Ljude koji nose žutu, narančastu i ružičastu odjeću pak doživljavamo najmanje inteligentnima.
No, crvena je ipak viceprvak u kategoriji privlačnosti, nalazi se odmah iza crne, dok je treća plava boja. Ljude koji nose smeđu odjeću pak smatramo najmanje privlačnima.
Izvor: Life Content
Foto: Guliver/Thinkstock