Isplati li se pre-black friday ponuda u Mangu? Evo što je pravi hit, a što bi moglo biti bolje…
Tradicionalno netradicionalna hrvatska "black friday" sniženja lagano se zahuktavaju, a mnogi već pripremaju svoje košarice i liste želja kako bi p...
Riječka farmaceutska tvrtka JGL po prvi put je upriličila predstavljanje svoje tvrtke, poslovnih rezultata, proizvodnog programa i proizvodnih pogona okupivši novinare iz cijele regije.
Na press konferenciji održanoj u subotu 10. ožujka u prostorijama tvrtke u Svilnom, direktor tvrtke Ivo Usmiani predočio je impresivne podatke o rastu JGL-a. U dvadesetak godina koliko tvrtka postoji, JGL bilježi vrlo visoke stope rasta, u prosjeku 23% rasta godišnje, te je danas na trećem mjestu u hrvatskoj farmaceutskoj industriji.
Portfelj JGL-a sadrži preko 400 proizvoda (generika, bezreceptnih lijekova, kozmetike i pripravaka) a posebice je fokusirana na razvoj i proizvodnju sterilnih otopina za osjetila (uho, grlo, nos) baziranih na ljekovitim svojstvima morske vode. Tako je danas linija Aqua Maris ne samo svjetski poznati nego i najveći brend napravljen na bazi morske vode u svijetu.
Svoju svjetsku lidersku poziciju u proizvodnji otopina na bazi morske vode za njegu i terapiju uha, grla i nosa JGL je osvojio linijom Aqua Maris
Danas je tvrtka prisutna na tridesetak tržišta, uglavnom u zemljama južne i istočne europe (Rusije te zemljama CIS-a – zemalja bivšeg Sovjetskog Saveza). Prodaja JGL-ovih proizvoda lani je rasla 16% što i ne čudi budući da je udio izvoza u ukupnom prihodu tvrtke prošle godine iznosio čak 70,08%, što je rast od 27% u odnosu na pretprošlu godinu. Ivo Usmiani govorio je i o ambicijama tvrtke da do 2015. godine osvoje još 20 novih tržišta, fokusirajući se prvenstveno na Bliski Istok, Zapadnu Europu, SAD i Južnu Ameriku. Kako bi mogli slijediti brzorastuće potrebe tržišta, JGL neprestano ulaže u razvoj i istraživanje postavljajući si najviše standarde u proizvodnji i kontroli kvalitete, implementirajući najsuvremenije tehnologije u što smo se mogli uvjeriti u posjetu novom proizvodnom pogonu u Svilnom kraj Rijeke u koji je uloženo čak 6,1 milijuna eura. Proizvodni kapacitet ovom je investicijom porastao je s 18 na 38 milijuna jedinica sterilinih otopina u formi sprejeva i kapi.
Proizvodnja podliježe najstrožim svjetskim standardima te je tvrtka certificirana prema europskim GMP standardima, ISO standardima, a u procesu je dobivanja i kanadskog GMP-a
U JGL-u pojašnjavaju da ključ njihova uspjeha leži u izvrsnosti, inovaciji i bliskom odnosu s kupcima. Čak više od 60% zaposlenika je visokoobrazovani kadar koji se neprestano educira, a proizvodnja podliježe rigoroznoj kontroli udovoljavajući GMP, ISO i DPP standardima što proizvode čini sigurnima, a samu proizvodnju neškodljivom za prirodu.
Inače, ta je tvrtka lani ostvarila 725,6 milijuna kuna prihoda, pri čemu je dobit prije oporezivanja iznosila gotovo 70 milijuna kuna, što je rast dobiti od 78 posto, rekao je direktor kompanije Ivo Usmiani naglasivši da je riječ o nekonsolidiranim financijskim podacima.
U dvadesetjednogodišnjem poslovanju JGL je na tržištu dobro poznat po svojim glavnim brendovima. Uz već spomenuti Aqua Maris, tu su još Meralys, Lactogyn, Holyplant, Dramina, Vitalia i Adrience. Prošle je godine tvrtka Jadran Galenski laboratorij napravila rebranding tvrtke preuzevši moderni vizualni identitet te nastavila svoje iznimno uspješno poslovanje pod novim nazivom JGL.