Isplati li se pre-black friday ponuda u Mangu? Evo što je pravi hit, a što bi moglo biti bolje…
Tradicionalno netradicionalna hrvatska "black friday" sniženja lagano se zahuktavaju, a mnogi već pripremaju svoje košarice i liste želja kako bi p...
Procter & Gamble, tvrtka koja stoji iza trgovačkih marki kao što su Pampers, Pantene Pro-V, Wella, Always, Ariel i Gillette pokreće provedbu svog desetogodišnjeg partnerstva s Međunarodnim olimpijskim odborom.
Partnerstvo je potpisano na globalnoj razini i bit će aktivno i na lokalnim tržištima kroz suradnju s nacionalnim olimpijskim odborima. U sklopu kampanje povodom Olimpijskih igara u Londonu 2012. pod nazivom “Hvala ti, mama!” P&G se zalaže za poboljšanje života milijuna majki diljem svijeta.
“P&G je predan partner olimpijskog pokreta,” rekao je Mark Pritchard, P&G global brand building officer. “Kao tvrtka, mi djelujemo kao ‘Ponosni sponzor majki’ jer iza svakog nevjerojatnog sportaša stoji jednako tako nevjerojatna mama. Putem svojih tržišnih marki P&G svakodnevno pomaže mamama i njihovim obiteljima.”
“Oduševljen sam razinom predanosti koju P&G iskazuje prema olimpijskom pokretu” izjavio je predsjednik MOO-a Jacques Rogge. “Kroz potporu mamama olimpijaca, P&G pomaže i samim sportašima. Podupirući sportske aktivnosti za mlade, tvrtka podupire sve majke i svakoga dana pomaže razvoju sportaša. Projekt savršeno prati vrijednosti olimpizma, a njegov će se utjecaj odraziti i na generacije koje dolaze.
Globalno će, kroz prodaju svojih proizvoda, Procter & Gamble prikupiti minimalno 5 milijuna dolara za potporu mladim sportašima. Taj će novac pomoći pokretanju i održavanju sportskih programa za mlade diljem svijeta, koji će pozitivno utjecati na kvalitetu života više od milijun djece. P&G će također pomoći tisućama mama olimpijaca da zajedno sa svojom djecom dožive Olimpijske igre, osiguravajući im sve potrebne usluge i karte za događanja u Londonu.
P&G će globalno sponzorirati 200 sportaša, što je najveći broj ikada sponzoriranih sportaša od strane jednog olimpijskog partnera. Oni će se pojavljivati u reklamama i kampanjama kako bi potaknuli prodaju koja će u konačnici pomoći mladim sportašima.