Zara ima nevjerojatnu novu kolekciju od materijala za konturiranje tijela – zaljubljeni smo
Jeste li već vidjeli predivan puderasto ružičasti bodi iz Zare, s četvrtastim izrezom? Ovaj must-have komad dio je nove mini kolekcije popularnog š...
Čuveni britanski modni brend "Burberry" pokrenuo je kampanju za novu liniju naočala, a umjesto proslavljenih modela odlučili su da im ovaj put zaštitna lica budu mladi britanski glazbenici.
Radi se o liniji popularnih avijatičarskih naočala, koje odlikuje prepoznatljiv Burberry klasičan stil i boje. U dizajnu je sudjelovao sam Christopher Bailey, glavni kreativni direktor Burberry-ja. Tanki okvir, elegantne boje poput mat crne i svjetlo zlatne i klasična "avijatičarska" stakla su razlog zašto su ove naočale toliko popularne.
U suradnji s bendovima One Night Only, Life in Film, The Daydream Club, kampanja je ostvarena kroz četiri glazbena spota za singlove ovih glazbenika, u kojima oni nose nove Burberry naočale, a koji su objavljivani tijekom travnja.
Najprije je 5. travnja objavljen singl "Long time coming" skupine One Night Only.
Nakon pet dana, 10. travnja, osvanula je i pjesma Marike Hekmen, "Here I Lie".
Bend Life in Film izveo je pjesmu "Carla" koja je objavljena 17. travnja.