Isplati li se pre-black friday ponuda u Mangu? Evo što je pravi hit, a što bi moglo biti bolje…
Tradicionalno netradicionalna hrvatska "black friday" sniženja lagano se zahuktavaju, a mnogi već pripremaju svoje košarice i liste želja kako bi p...
Nakon predstavljanja prvih modela tamnih traperica, hrvatski brend Čehla pripremio je posebnu poslasticu za ljetne dane. Riječ je o novim Čehla modelima idealnim za ljeto. Brend koji karakteriziraju krojevi prilagođeni različitoj građi tijela, ovoga puta naglasak stavlja na udobnost i užitak nošenja. Kako bi što bolje dočarali najnovije modele snimili su i prvu kampanju u kojoj traperice predstavljaju stvarne žene. Katja, Lucija i Ana različitih su tipova građe i idealna su zaštitna lica ovog novog brenda koji svojim modelima oduševljava ljubitelje traperica. Veselu i prozračnu kampanju potpisuje Mario Poje, a nove Čehla apsolutni su must-have ove sezone.
Imaš dobre čehla! Vjerojatnije će kompliment glasiti: „Imaš dobre hlače!“, malo tko danas govori šatrovački. Ime možda zvuči nostalgično, ali brend Čehla zapravo je početak priče u kojoj više nećete čuvati one jedne „mršave traperice“ iz vremena kad su vam traperice dobro stajale, a u nadi da ćete jednog dana ponovno stati u njih. U toj ćete se priči osjećati i izgledati dobro u ovom, sadašnjem trenutku. Čehla nikako nisu zamišljene kao traperice „plus veličine“. Zamišljene su kao traperice vaše veličine, a prva kampanja posvećena je potvrđivanju te ideje.
Kratka potraga na društvenim mrežama za ženama koje nisu profesionalni modeli ali su ipak dovoljno odvažne stati pred fotoaparat i utjeloviti ideju brenda, rezultirala je neočekivano velikim brojem prijava i gotovo nemogućim zadatkom odabira. Katja Mataija, Lucija Boras i Ana Krupa prekrasne su i fotogenične djevojke, zaista pravi izbor za modele kruška kroja. S ležernim frizurama frizerke Ivane Mihelin, neutralnim make-upom visažistice Matee Musić i u bijelim muškim košuljama, svojim oblinama privlače pažnju samo na Čehla svijetle, pomalo retro plave traperice.
Mario Poje potpisuje minimalističku kampanju koja izvrsno objašnjava koncept brenda Čehla. Jednostavne i bezvremenske, to jesu samo traperice. Ali stvarno dobre traperice.