Isplati li se pre-black friday ponuda u Mangu? Evo što je pravi hit, a što bi moglo biti bolje…
Tradicionalno netradicionalna hrvatska "black friday" sniženja lagano se zahuktavaju, a mnogi već pripremaju svoje košarice i liste želja kako bi p...
Kada je ponuda modnih brendova u pitanju, domaća scena svakim danom postaje sve bogatija i raznovrsnija. Hrvatskim kupcima ovih će dana tako dostupan postati i asortiman naočala malog pariškog brenda See Concept, koji je u kratkih nekoliko godina na tržište uspio lansirati niz inovativnih proizvoda i među svoju vjernu publiku uvrstiti mnoge poznate žene, poput francuske ikone stila Inès de la Fressange i švedske modne blogerice Kenze.
See Concept startao je na pariškoj sceni 2010. godine, kada je predstavio See Up, prve samoposlužne naočale za čitanje, koje su bile dostupne za korištenje u hotelima, bankama i osiguravajućim kućama. Ubrzo je uslijedila kolekcija za dom See Home naočala na stalku i See Magnet naočala s magnetom za držanje na hladnjaku.
Daljnje proširenje kolekcije dogodilo se kada su osnivači brenda i dugogodišnji prijatelji Charles Brun, Xavier Aguera i Quentin Couturier primijetili kako je ponuda tradicionalnih naočala za čitanje prilično skromna po pitanju stila i kvalitete.
Njihova Reading kolekcija, uvedena 2013. godine, obuhvatila je 18 modno osviještenih stilova dioptrijskih naočala, a sasvim logičnim slijedom zatim je rođena i kolekcija Sun, sunčanih naočala sa i bez dioptrije, pa kolekcija Screen koja smanjuje štetan utjecaj dugotrajnog gledanja u računalo ili televizor te naposljetku kolekcija Junior za klince.
Naočale su dostupne u nekoliko različitih okvira bezvremenskog i pomalo retro karaktera te raznolikim kombinacijama boja okvira i stakala, što kompletnu kolekciju čini uistinu bogatom i idealnom za sve dobne skupine, sve potrebe i sve prilike. Modeli su lagani i fleksibilni, visoke kvalitete i pristupačne cijene, stoga ne čudi veliki interes i popularnost koju su izazvali u redovima modne publike.
Samo šest godina kasnije, See Concept dostupan je na 3500 prodajnih mjesta u 30 zemalja, uskoro i u Hrvatskoj, a u Parizu se njegov dućan smjestio u samom srcu grada svjetlosti i neposrednoj blizini Louvrea. Brend See Concept ima i web shop, u kojem se pobliže možete upoznati s ovim cool sunčanima naočalama, koje će, bez sumnje, osvojiti i hrvatske ulice.
IZVOR: Journal.hr