Genijalna ideja: eventi na kojima se odvija razmjena parfema postaju sve veći hit
Žene su oduvijek ludovale za parfemima i toaletnim vodicama, no svi stručnjaci iz svijeta kozmetike slažu se da scena parfema nikad nije bila tolik...
Jučer je u Zagrebu proslavljena 10. godišnjica postojanja Guess brenda u Hrvatskoj. Veseloj proslavi prisustovale su zaljubljenice u Guess – Antonija Stupar Jurkin, Nevena Rendeli Vejzović, Kristina Krepela, Edita Misirić Vrkljan i Petra Kurtela, ali i ljubitelji modernog dizajna Igor Barberić, Damir Kedžo i Samir Šećerkadić, koji su prepoznali bezvremensku eleganciju te nisu mogli odoljeti najboljoj rođendanskoj proslavi.
Neodoljiva proslava 10. rođendana započela je puhanjem svjećica na rođendanskoj torti i veselim nazdravljanjem pjenušcem, dok su vodeći modni urednici i novinari zaželjeli Guessu još puno uspješnih godina u modnom svijetu.
Duga modna povijest i američka tradicija učinili su Guess jednim od vodećih svjetskih brendova koji oblikuju životni stil. Guess u Hrvatskoj već 10. godina ima važnu ulogu u oblikovanju modnih pravila – neumorna usmjerenost na nove ideje, stilove i inovativna kombinacija materijala omogućuju brendu da uvijek prati korak s najnovijim modnim trendovima. Tijekom godina, Guess se etablirao kao vodeći modni brend u Hrvatskoj u segmentu accessoriesa i obuće sa svojim prepoznatljivim i modernim dizajnom koji iz sezone u sezonu prati sve više ljudi. Kroz povijest, Guess je postao prepoznatljiv i po svojim nadasve kreativnim i inovativnim kampanjama koje su oduvijek privlačile golemo zanimanje javnosti.