Ovo su 3 najviralnija proizvoda s Beauty TikToka u 2024.
Ako je davno prošlo vrijeme kada ste se "kačili" na svaku novotariju s TikToka te sada pažljivije i mudrije odabirete što ćete isprobati, izdvojili...
Nova, atraktivnija lokacija, sjajna prilika za poslovno umrežavanje, još veći broj izlagača, događanja, atrakcija i nagradnih igara. Najveći do sada, šesti Međunarodni sajam turizma PLACE2GO održava se od 17. do 19. ožujka u Areni Zagreb!
„Teško je dočarati sve emocije koje nas prate ovih posljednjih dana: od ponosa što smo konačno nakon pet godina sajma preselili u Arenu Zagreb, do straha od tako velikog koraka. No, sigurni smo da imamo odličan tim koji radi na projektu, divne izlagače iz cijeloga svijeta i čvrstu želju da dovedemo što više posjetitelja koji će zajedeno s nama uživati u raznolikom programu. Naša misija je popularizirati putovanja, bez obzira gdje se putuje: je li to vikend i upoznavanje hrvatskih ljepota ili odlazak u najskrivenije kutke svijeta. Svako putovanje je na svoj način lijepo“, izjavila je Damjana Domanovac, direktorica sajma PLACE2GO.
Ove godine prvi će se put predstaviti neke nove zemlje poput Makedonije, Rusije, Italije, uz već svima znane destinacije koje su redovito na PLACE2GO sajmu poput Indonezije, Tajlanda, Kanade, Turske, Indije, Austrije, Njemačke, Velike Britanije, Belgije, Srbije, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Mađarske te mnogobrojni hrvatski izlagači, a vraćaju se i Tunis i Malezija.
Lojalnost projektu već četvrtu godinu potvrđuje generalni sponzor Turkish Airlines.
„Osim što nam je ovaj sajam važan za promociju naše kompanije, pruža nam priliku približiti se potencijalnim i stalnim putnicima te im predstaviti naše usluge i nove destinacije među kojima su ove godine Sejšeli, Zanzibar, Havana, Caracas te Phuket. Kako sajam raste iz godine u godinu, odlučili smo iskoristiti svoju mrežu od više od 296 destinacija te pomoći širenju sajma u međunarodnom smislu pozvavši novinare iz Tajvana, Malezije, Japana, Koreje, Turske“, rekao jeUğur Cantimur, direktor Turkish Airlinesa za Hrvatsku.
Zlatni sponzor je Zagrebačka banka, srebrni Mastercard®, sponzor B2B dijela Hrvatski Telekom. Ni ovaj put nije izostala podrška institucija koje sajam već tradicionalno prate; Grada Zagreba, Turističke zajednica grada Zagreba, a sve se odvija pod pokroviteljstvom Ministarstva turizma i Predsjednice RH Kolinde Grabar Kitarović.
„Zagrebačka banka prepoznaje turizam kao jednu od najpropulzivnijih gospodarskih grana zadnjih godina. Investicije u turizmu čine značajan dio portfelja koji imamo kod naših malih poduzetnika i obrtnika. Surađujemo sa svim poslovnim subjektima u turizmu od turističkih agencija, hotelijera, ugostitelja do brodara i trudimo se dati naš doprinos i podršku razvoju turizma kroz kvalitetno savjetovanje i financiranje“, rekla je Zagorka Mintas, direktorica Upravljanja poslovnim odnosom za klijente poduzetničkog bankarstva Zagrebačke banke.
Petak donosi posebno osmišljen B2B dan powered by Hrvatski Telekom po uzoru na svjetske turističke sajmove. Ove godine novost je aplikacija preko koje će svi izlagači i poslovni posjetitelji moći dogovarati sastanke.
„Kao vodeća telekomunikacijska kompanija s više od 150 ostvarenih projekata u hospitality industriji, Hrvatski Telekom je najpouzdaniji poslovni partner hotelijerima diljem Hrvatske. Nudimo im cjelovita rješenja za unaprjeđenje ponude i kvalitete usluge – od TV sustava, wi-fija, fiksne i mobilne telefonije, internet mreže, video nadzora, fiskalizacije, pa do informatičke opreme, e-punionica, e-bicikala i pametnog parkinga. Sve su to rješenja po principu „ključ u ruke“ – mi brinemo o vama, a vi imate vremena posvetiti se svojim gostima“, istaknula je Ivana Beli Oštarčević, direktorica Odjela za ICT ponudu Hrvatskog Telekoma.
Subota i nedjelja, dani namijenjeni građanima, upotpunjeni su predavanjima poznatih blogera i putopisaca, Elle Dvornik, Andree Andrassy, Hrvoja Šalkovića, Gorana Jovića i Ivana Bengerija te brojnih drugih. Neke od travel blogera na PLACE2GO scenu dovodi Mastercard prepoznavši ih kao putopisce koji se, na temelju svog iskustva i znanja, pretvaraju u najutjecajnije aktere u segmentu putovanja. Naime, putnici današnjice razlikuju se od tipičnog putnika kakvog smo poznavali dosad. Preporuke destinacija traže online, smještaj su platili unaprijed karticom iz topline svog doma, a na internetu su saznali što treba vidjeti i prije dolaska na destinaciju.
Martina Bienenfeld, direktorica Turističke zajednice grada Zagreba, osvrnula se na ulogu Zagreba kao grada domaćina sajma: „Turistička zajednica grada Zagreba podržava od samih početaka Međunarodni sajma turizma PLACE2GO, koji je, nedvojbeno, jedna od najboljih platformi za razmjenu iskustava i ideja te još jedna potvrda Zagreba kao istinskoga turističkog središta. Upućujemo čestitke organizatorima, uz želje da im njihov šesti rođendan prođe što uspješnije te da se vidimo i druge godine.“
Medijima se obratio i Sandri Ghifari iz Veleposlanstva Republike Indonezije u RH čijih je predstavnika iz godine u godinu sve više: “Na hrvatskom turističkom tržištu postoji potreba za inovativnim turističkim programima koji omogućuju doživljaj egzotičnih atrakcija i neistraženih krajolika. Indonezija u ovom segmentu nudi nebrojene mogućnosti kreativnih itinerara koji bi mogli biti od značajnog interesa za hrvatske putnike. Također naši turistički partneri iz Indonezije s veseljem očekuju sastanke s hrvatskim turoperatorima i putničkim agencijama kako bi zajedničkom suradnjom potakli tržišta na znatni rast turističkih posjeta u obje zemlje.“