Judita Franković Brdar u potrazi za djetetom u sebi
Kiša je neumorno padala tjedan dana, no nedjeljno jutro bilo je djelomično suho, i ugodno prohladno. Judita Franković Brdar na snimanje j...
Kozmetička kuća Rimmel bila je primorana povući novu reklamnu kampanju s manekenkom i glumicom Carom Delevingne zbog pretjerivanja u postprodukciji (Čitaj: malo su uljepšavali efekt svojih proizvoda. Dobro, ne malo. Malo više.)
Naime, Cara u novoj reklami predstavlja Scandaleyes Reloaded maskaru za „opasno hrabre trepavice“ s „ekstremnim volumenom“.
Ipak, ispostavilo se da stvari nisu tako ekstremno dobre. Britanska agencija koja nadgleda poštovanje standarda u oglašavanju (Advertising Standards Authority) primila je više žalbi na to kako reklama preuveličava mogućnosti maskare koju Cara reklamira. Zbog kasnijih provjera Coty UK, tvrtka u čijem je vlasništvu Rimmel, primorana je povući reklamu.
Iz sjedišta tvrtke priznali su da su koristili umjetne trepavice tijekom priprema za snimanje, ali da su za samo snimanje uklonjene. Ono što je napravljeno u postprodukciji, prema njihovim riječima, jest dodavanje nekoliko trepavica kako bi pojačali gustoću Carinih trepavica u odnosu na njezine jake obrve.
Oni su također tvrdili da Cara ima prirodno duge i jake trepavice, što je u usporedbi s prijašnjim fotografijama ASA odbacila kao neutemeljeno.
IIZVOR: MTV.COM.HR