Genijalna ideja: eventi na kojima se odvija razmjena parfema postaju sve veći hit
Žene su oduvijek ludovale za parfemima i toaletnim vodicama, no svi stručnjaci iz svijeta kozmetike slažu se da scena parfema nikad nije bila tolik...
Ghetaldus optika proslavila je svoj 60. rođendan. Baš na mjestu proslave rođendana u poslovnici u Gajevoj 2c, počela je povijest ove poznate i uspješne optičke kuće. Ghetaldus optika sa svojih 85 maloprodajnih poslovnica i Ghetaldus Poliklinika s 36 oftalmoloških ordinacija čine danas najveću optičko-oftalmološku tvrtku u Hrvatskoj.
Zahvaljujući 60-godišnjoj tradiciji, izvrsnosti izrade optičkih pomagala te znanju i stručnosti osoblja Ghetaldus je najprepoznatljiviji brend u optičkom sektoru.
Povodom 60. rođendana, napravljen je kompletan redizajn vizualnog identiteta kako bi se naglasila liderska pozicija i u godinama koje su pred nama.
Ghetaldusova image kampanja slavi ljepotu, modu i bezvremenski stil, podjednako se obraćajući svim spolovima. Ljubav prema naočalama i modnim dodacima zajednička je svim generacijama, što u Ghetaldusu posebno njeguju.
Proslavi su nazočili dragi partneri i prijatelji kuće, kao i ljudi iz javnog i društvenog života poput Ive Šulentić, Mirana Kurspahića, Martine Čičko Karapetrić, Morane Saračević, Igora Barberića, Tihane Harapin Zalepugin, Zvone Vučković, Mirne Bralić, Viktora Drage, te mnogih drugih…
Za vrhunsku atmosferu bio je zadužen bend „The A“, koji je uz svjetske hitove zabavljao goste te na poseban način uveličao proslavu.