Cool cure poludjele su za novim izdanjem ovih tenisica: Da, mogu se naručiti do Hrvatske
Ako tražite tenisice koje neće imati svaka druga djevojka u gradu i ne bojite se modnih izazova, možda biste se trebali pokušati "dočepati" tenisic...
Dašak misterija u naša je srca unijela nova kampanja za proljeće/ljeto 2013. mlade dizajnerice Diane Viljevac.
U epicentru ove zanimljive kampanje su emocije poput usamljenosti, čežnje, potrebe, želje i iznad svih ljubavi koje, unatoč najvećim naporima da ih svladamo, najčešće nadvladaju razum.
Ponekad se čini kako je spoj ljubavi i razuma, emocija i razuma najlakše izraziti kroz umjetnost, a jedan njezin mali segment čini i moda. No umjetnost traži i reakciju, baš poput ove kampanje.
Kolekcija Diana Viljevac Design za proljeće/ljeto 2013. bazirana je na haljinama od rastezljive viskoze, organdija i muslina, dok se paleta boja rasteže od žute i boje breskve preko zelene i plave, sve do vječne crne.
Prepoznatljivi minimalizam i klasika obilježja su i ovosezonskih krojeva, koji namijenjeni ženskoj figuri poštuju njezine oblike, a poseban naglasak stavljen je na gola leđa.
“Moda koju radim neodvojiva je od mode koju živim. A život je priča. Stoga je i svaka moja kolekcija predstavljena kroz kampanju koja konzumentu Diana Viljevac Designa pripovijeda”, ističe dizajnerica Diana Viljevac.
Glavne uloge u ovoj priči odigrali su Radovan Stošić (bivši mister Hrvatske) i Darinka Ferko pred objektivom talentiranog fotografa Marka Marinkovića. Make-up potpisuje Dunja Tomić, a frizuru Teuta Mesaroš.
Izvor: index.hr
Foto: Marko Marinković