Cool cure poludjele su za novim izdanjem ovih tenisica: Da, mogu se naručiti do Hrvatske
Ako tražite tenisice koje neće imati svaka druga djevojka u gradu i ne bojite se modnih izazova, možda biste se trebali pokušati "dočepati" tenisic...
Sinoć je revijama modnih kuća TWINS by Begović i Štimac, Lore, Milica Opačić iz Beograda te kuće Nebo završilo slavljeničko izdanje Toyota Fashion Weeka Zagreb.
Rapsodija talenta u novoj kolekciji brenda TWINS potvrdila je ovaj mladi dvojac kao vodeći dizajnerski tandem na domaćoj modnoj sceni. Čak i kada se bave tematikom kojom sarkastično prizivaju duh “dijaspore” te se bave estetikom rubnog ukusa, ostaje neosporna činjenica da su ova dva mladića majstori svog zanata. Svaki dio izrade kolekcije – od početne skice do kroja i konstrukcije svakog pojedinog komada, njezinog šivanja te završnog stiliziranja, njihovih je ruku djelo, što govori o širini vještina kojima raspolažu! Da su se kojim slučajem rodili negdje drugdje, za njih bi se danas otimale velike modne kuće ili im se nudile raznorazne modne investicije. Zbog toga je posveta kolekcije Hrvatskoj na neki način i ostavila gorak okus u ustima onih koji su imali priliku svjedočiti ovom pravom modnom spektaklu, i to autentičnom u svakom segmentu. Svakim izlazom činilo se kao da još nešto žele reći ili dodati, bilo da se radilo o kostimu, odijelu, svilenoj haljini ili bluzi. Da su se kojim slučajem u svojoj kolekciji odlučili poigrati crnom bojom, javnost bi možda prije shvatila ozbiljnost njihovog rada!
Lore, Lore Gudelj Barać, obojila je ovosezonski projekt Toyota Fashion Week Zagreb u toplinu Južne Amerike. Sofisticirana ženstvenost i lepeza kolorita, u predivnoj i bogatoj kolekciji izvedenoj od biranih tkanina koje su osnova svake kolekcije ove mlade umjetnice, a tek onda dizajnerice, koja svake nove sezone iznova uspijeva izvući maksimum iz svoje inspiracije, i to bez osjećaja već viđenog.
Kombinezoni, hlače visokog struka, bluze i haljine povele su publiku na romantično putovanje u kojem nema mjesta improvizaciji i slučajnosti. Jedinstven potpis Lore nesumnjivo je spreman za prelazak granica Hrvatske jer njezina moda govori univerzalnim jezikom koji svijet mora prepoznati.
Milica Opačić, gošća iz Beograda, poznata je domaćim trendsetericama, stoga nije iznenadio interes za njezinu novu kolekciju koja je svoju premijeru doživjela upravo u Zagrebu. Jednostavnog naziva BLACK, kolekcija se bavi temama od glam rocka do gotike, svedenih na zanimljiv jezik minimalizma, primjenjiv u svakodnevnom odijevanju. Izrazito seksi i moćan dojam kolekcije u kojoj je korištena široka lepeza tkanina, od kože do pliša, namijenjena je jakoj i dominantnoj ženi, koja se ne libi koristiti svoju seksualnost kao oruđe komunikacije s okolinom.
Modna kuća Nebo zatvorila je ovosezonski projekt Toyota Fashion Week Zagreb i poručila nam da smo spremni za otići na more. Naime, Nebo na moru tema je nove kolekcije ovog sjajnog domaćeg brenda koji ustrajno gradi svoju modnu priču temeljenu na ženstvenoj jednostavnosti i nosivosti, što nimalo ne utječe na atraktivan dizajn i eleganciju kojom odiše svaki prikazani komad. Ako Nebo i ide na more, sigurno putuje na neku ekskluzivnu destinaciju, poput Saint-Tropeza ili Capri otočja i ljetuje poput prave filmske dive.
Za make-up svih revija zaduženo je Učilište Profokus na čelu s Kristinom Atletić, koristeći Bobbi Brown proizvode, dok je za kosu zadužena Keune Akademija.