Želite izraditi svoj terarij? Znamo odlično mjesto gdje to možete
BILJKE.PLANTS je specijalizirani studio za dizajn biljnih terarija, održavanje uredskih biljaka i plantstyling, a sada već svima dobro poznato mjes...
“Kreativni kaos” je sintagma koju često izgovaramo kako bismo sami sebe uvjerili da nered oko nas ima pozitivne učinke na rad. Prestanite se zavaravati, jer organiziranost radnog stola i prostora i te kako utječe na produktivnost na radnome mjestu.
Tri jednostavna savjeta kojima ćete poboljšati radnu atmosferu:
1. Razvrstajte hrpu papira, dokumenata, računa i bilo čega sličnog. Odlučite već jednom koji papiri su vam zaista potrebni. One nepotrebne bacite ili proslijedite nekom drugom. Toga se i ubuduće pridržavajte i ne dozvolite da vam se papiri skupljaju na radnom stolu.
2. Ako na svom radnom stolu želite imati poneku ukrasnu stvarčicu – to je u redu. Ipak, na radnoj površini trebali bi se nalaziti samo predmeti koje često koristite i koji su vam neophodni za rad. Previše stvari odvući će vam pažnju, te će vam biti puno teže završiti započet posao.
3. Uspostavite plan koji će vam pomoći u određivanju prioriteta i održavanju reda. Kako bi organizacija bila učinkovita, koristite mape, abecedni red ili neke osobne kategorizacije, ladice, police i slično.
Tekst: Life Content