Isplati li se pre-black friday ponuda u Mangu? Evo što je pravi hit, a što bi moglo biti bolje…
Tradicionalno netradicionalna hrvatska "black friday" sniženja lagano se zahuktavaju, a mnogi već pripremaju svoje košarice i liste želja kako bi p...
Luksuzni modni brend Louis Vuitton javnosti je, po prvi puta, predstavio ovu torbu davne 1934. godine, i to pod imenom ‘Squire’.
Osmislio ju je Gaston-Louis Vuitton, koji je ovu torbu smatrao simbolom elegancije ‘na francuski’ (à la française) zbog čega je vrlo brzo preimenovana u ‘Champs-Élysées’. No ni to ime nije zadržala dugo. Po treći put, ovoj kultnoj torbi ime je promijenjeno u ‘Alma’, kako se i danas zove, a ove će godine, nakon osamdeset godina kasnije, dobiti i svoju prvu vlastiti kampanju “Chic on the bridge”.
Fotograf Steven Klein angažirao je modele Karlie Kloss, Dariju Strokous, Jac Jagaciak i Iris Strubegger za kampanju koja je snimljena na prepoznatljivim lokacijama Pariza, New Yorka i Šangaja.
Odabrani top-modeli na fotografijama nose odjeću iz pre-fall kolekcije, a na svakoj fotografiji predstavljena je torba Alma u drugoj, za određeni grad karakterističnoj boji. Pariško plave torbe snimljene su na lokaciji Pont de l’Alma u Parizu, žute poput njujorškog taksija snimljene su na bruklinskom mostu u New Yorku, a lakirano crvene ispod tamnog šangajskog neba.
Ovisno o materijalu od kojeg je napravljena i o dimenzijama, cijene Alma torbi kreću se od 1.340 $ do 2.930 $.
Izvor: ljepota.ba