Isplati li se pre-black friday ponuda u Mangu? Evo što je pravi hit, a što bi moglo biti bolje…
Tradicionalno netradicionalna hrvatska "black friday" sniženja lagano se zahuktavaju, a mnogi već pripremaju svoje košarice i liste želja kako bi p...
Sestre Morana Saračević i Martina Čičko Karapetrić predstavljaju još jednu posebnu kolekciju, satkanu od ženstvenih komada, slojevitih tekstura, čipkastih aplikacija i neodoljivih impresionističkih printeva, koje modna publika danas prepoznaje kao jedinstveni rukopis pod imenom Boudoir.
Dizajnerice uspješno balansiraju između umjetničkog izričaja i prepoznatljivog couture potpisa koji je isprepleten s prêt-à-porter kolekcijom u službi i nužne potrebe da kreacija dođe do krajnjeg korisnika, iz kojeg i proizlazi pomalo ironičan naziv kolekcije “Spell to Sell”.
Izvanredan dio kolekcije sačinjava haljina dizajnirana pomoću IBM Watson programa, super-računala koje kombinira umjetnu inteligenciju i sofisticirani analitički softver, dizajnerice su prve u Hrvatskoj, ali i regionalno odabrane da isprobaju ovaj inovativni program i uključe ga u dio svog kreativnog procesa.
Boudoir Couture kolekcija “Spell to Sell” genijalno je prezentirana inspirativnom fotografskom pričom koju je osmislio i snimio Mladen Šarić, a rezultat je spoj umjetničke fotografije i mode te vrhunsko djelo oboje autora, kako dizajnerica, tako i fotografa. Kampanja za Boudoir kolekciju snimljena je u suradnji s najboljim hrvatskim modnim stručnjacima, fotografom Mladenom Šarićem, te kompletnim timom: Saša Joković (make-up), Milena Maršić, Salon Glamour (frizure), Ivana Pavić (styling), Model Matea (Colors Model Management).