Ovo chic cvijeće elegantan je trend za vjenčanja 2024. godine
Nakon dulje vladavine bijelih ruža, poljskog cvijeća, sitnog bijelog cvijeća koje mnogi znaju pod nazivom "šlajer" i buketa u crvenim i narančastim...
Od pojave društvenih mreža vjerojatno se nije dogodilo vjenčanje koje nije bilo zabilježeno na Facebooku ili Instagramu.
Dapače, postoji niz megapopularnih i svima dobro poznatih hashtagova kojima mladenci obilježavaju svoje fotke s vjenčanja na društvenim mrežama kako bi ih vidjelo što više ljudi. No taj trend u 2018. godini više nije popularan, barem tako navode stručnjaci s poznate web-stranice za organizaciju vjenčanja Joy, a razlozi za to su sljedeći:
Prvi razlog za pad popularnosti svadbenih hashtagova je vremenska crta Instagrama koja već duže vrijeme ne izbacuje rezultate kronološki, nego po popularnosti, pa se fotke s popularnim hashtagovima lako izgube u masi.
Drugi razlog nije tehničke prirode, nego se tiče privatnosti, a izgleda da sve manje novih i budućih mladenaca želi da njihove fotke s vjenčanja budu dostupne baš svima koji posjeduju pametni telefon.
Dakle, ono što budući mladenci trebaju znati jest to da više neće biti cool ako uz fotografije stave sve popularne hashtagove te da tako neće okupiti sve svoje fotke na jednome mjestu. Ono što ipak možete napraviti, ako već morate popratiti vjenčanje na društvenim mrežama, jest osmisliti vlastiti hashtag koji može biti kombinacija imena mladenaca ili nešto još osobnije i posebnije.