Isplati li se pre-black friday ponuda u Mangu? Evo što je pravi hit, a što bi moglo biti bolje…
Tradicionalno netradicionalna hrvatska "black friday" sniženja lagano se zahuktavaju, a mnogi već pripremaju svoje košarice i liste želja kako bi p...
Dizajnerica upečatljivog stila- Ana Kujundžić ovom prilikom će prikazati svoju kolekciju za proljeće/ljeto nazvanu “Obssesion” koja je sastavljena od četiri priče: “Žena koja plače”,”Ostavljeni psi”,”Ravnoteža” i “Bijeg”. Inspiraciju za kolekciju pronašla je u street artu, te u autobiografskim momentima. Dizajnerica, poznata po svojim otkačenim i živopisnim odjevnim predmetima, novu kolekciju bazirala je na praznoj crnoj tkanini koju opsesivnim ponavljanjem i nagomilavanjem detalja pretvara u haljine, suknje i majice namijenjene modernoj i razigranoj ženi.
Osim nje, svoju kolekciju će predstaviti i dizajnerica Katarina Cvitković koja je diplomirala modni dizajn u Milanu, a svoje znanje usavršila kod proslavljenog modnog brenda Marni, gdje je stažirala nakon fakulteta.
U ovoj modnoj kampanji prezentirat će kolekciju inspiriranu zahtjevima svojih klijentica, klasičnim komadima odjeće pomno odabranih materijala sa chic detaljima i unikatno rađenim aplikacijama koji tvore bezvremenske komade odjeće.
Udruženje obrtnika Split, koje okuplja više od 3.500 obrtnika na području Splita, Solina, Podstrane i Šolte ove godine slavi 50 godina postojanja, a upravo je ova jubilarna godišnjica idealan povod da se prezentira modna kampanja uspješnih splitskih dizajnerica Ane Kujundžić i Katarine Cvitković.
FOTO: Ivan Gudić
MUA: Ante Vukušić
MODEL: Milijana Krtinić Rončević