Marija Kulušić u novoj kolekciji koristi elemente dalmatinske narodne nošnje
Hrvatska modna dizajnerica Marija Kulušić, osnivačica istoimenog slow fashion brenda, predstavila je briljantnu modnu kolekciju nadahnutu elementim...
Posljednjih dana društvene mreže šokirane su informacijom kako omiljeni brend nakita Perleraj broji posljednje dane i gasi se. No ono što su neki pretpostavljali, pokazalo se istinitim – Perleraj se gasi kako bi se pretvorio u još ljepšu, veću i šarolikiju priču. Naš i vaš omiljeni Perleraj od danas više ne postoji, ali zato postoji Cloud & Co. Novo ime, novi vizualni identitet, nova kampanja, ali ista kvaliteta i ista “oblak” ekipa. Oblak je gotovo od samih početaka bio dio vizualnog izričaja Perleraja, a od danas upravo oblak (eng. cloud) preuzima glavnu ulogu u nakitu za koji možemo reći da je popularizirao narukvice na našem tržištu, a koji je do sada bio izrađen od srebra i srebra s pozlatom te poludragih kamenčića i perlica.
Nakon osam godina postojanja i popularnosti na našem tržištu osnivačica brenda, Katarina Radnić Zmazek odlučila je kako je vrijeme za promjenu. Naime, brend se od samih početaka dosta promijenio, uozbiljio te proširio na druga tržišta i zato je novo ime koje pretvara zaštitni znak brenda u ime logičan nastavak.
Ime Cloud&Co, osim što je povezivo s postojećim brendom, izabrano je jer je internacionalnije i univerzalnije za različite tipove nakita koje ovaj brend priprema u budućnosti u svojoj ponudi, kao što su, između ostalog, muški i zlatni nakit.
Novo ime Cloud&Co zapravo ima tri značenja:
U nove vizuale kao slogan uklopljen je već poznati #hastag brenda #NeverTakeOffJewelry i to kao sinonim za nakit koji nikada ne skidamo ili ne želimo skinuti. Novi logo, koji je radila dizajnerica Iva Hrvatin prati i cijeli novi vizual koji je radio Samir Šečerkadić, a koji ima pozadinu inspiriranu nebom. Ovo je samo prva i jedna od varijanti vizuala koji će se mijenjati ovisno o sezonama i kolekcijama, jednako kako se mijenjaju i oblaci i nebo.
U svrhu rebrandinga, Cloud&Co je izbacio i novu kampanju u kojoj predstavlja nakit iz Forever kolekcije, a koji predstavlja miks starih i novih modela, odnosno starih i novih varijanti starih najpopularnijih modela koji će zauvijek ostati u ponudi brenda. Tu je primarno “Invisible cloud” lančić s biserom, a pojavljuju se i nove varijante ovog lančića, samo s oblakom u četiri boje – srebro, pozlaćeno srebro, rosegold i crno rodinirano. Predstavljene su i naušnice koje se mogu kupiti odvojeno pa tako svatko može kreirati svoj par. Klasične narukvice od perlica i poludragih kamenčića sada su zamijenile multifunkcionalne narukvice/lančići, koji se nose i kao narukvice i kao lančići, ovisno o želji i prigodi.
Zaštitno lice kampanje je model Mia Matić (Talia Model), za fotografije snimljene u novom, još ne predstavljenom prostoru u sklopu La Grma weddings & events, je bio zadužen Nikola Zelmanović, a make-up Marko Tolić te hair Ines Vinković.
Osim kampanje, Cloud&Co je u suradnji s produkcijskom kućom Wolfgang&Dolly izbacio prekrasan video koji prikazuje i objedinjuje emocije Perleraj i Cloud&Co brendova.
Cloud&Co nakit može se kupiti preko društvenih mreža, zatim u dućanima Karla i Take me home te u brojnim drugim sezonskim dućanima diljem Hrvatske. A ono što će vas sve posebno razveseliti je da Cloud&Co planira do kraja godine otvoriti i svoju dućan u centru Zagreba.