Isplati li se pre-black friday ponuda u Mangu? Evo što je pravi hit, a što bi moglo biti bolje…
Tradicionalno netradicionalna hrvatska "black friday" sniženja lagano se zahuktavaju, a mnogi već pripremaju svoje košarice i liste želja kako bi p...
Poznata dizajnerica Ana Maria Ricov predstavlja kampanju za novu kolekciju pod nazivom “Iki”, koji je prepoznatljiv smjer japanske estetike, a stoji za jednostavnost, sofisticiranost, spontanost i originalnost. Kako bi duh nove kolekcije što bolje dočarali, tim na čelu s fotografkinjom Doris Fatur, make up artisticom Petrom Sever, hair stilisticom Katicom Topčić (Kevin Murphy) i modelom Leonardom Zebom (Talia Model), odabrao je fantastičnu lokaciju, kamenolom, koji je zaokružio još jednu uspješnu AMR priču.
Bojama neutralna lokacija izvrsno se stopila s koloritom nove kolekcije, u isto vrijeme naglašavajuči vibrantne komade u crvenoj i plavoj boji, ali i stapajući se s onim koloritom smirenijom kreacijama.
“Ove sezone odabrali smo kamenolom kao kulisu za snimanje nove kolekcije IKI. Željala sam da scena bude minimalistička te koloristički gotovo anulirana, a opet da se lijepo nadovezuje na samu filozofiju kolekcije i da odiše proljetnom svježinom. Time smo dobili opušteni i spontani mood fotografija te topli prizvuk ljetnih dana. Model Leonarda Zeba iz agencije Talia model savršeno se stopila s vizijom nove kolekcije, a stala je ispred objektiva Doris Fatur s kojom uspješno surađujem već niz sezona. Volim energiju i spretnost cijelog tima koji me vjerno prati i podržava, a već smo i toliko dobro uigrani da se razumijemo bez previše riječi. Volim razigranost nove kolekcije, koji doista nudi nepresušan izvor novih mogućnsoti i ideja te vjerujem da ću se u IKI duhu nadovezati i u svojoj zimskoj kolekciji”, objasnila je dizajnerica Ana Maria Ricov.
Kolekcija za sezonu proljeće/ljeto 2018. pažnju plijeni svojim nazivom “Iki”, koji nije pretjerano otmjen, pretenciozan niti kompliciran. On je izravan i odmjeren – jedan naziv koji tako izvrsno opisuje dizajnerski opus Ana Marije Ricov koji se provlači i kroz novu kolekciju nadograđujući modnu priču novim elementima, ali u isto vrijeme zadržavajući sigurne i prepoznatljive temelje koji čine okosnicu njenog rada.
“Kroz dizajn kolekcije koji je inspiriran Iki filozofijom, inspirativni naglasak stavljen je na jednostavnu, sofisticiranu i spontanu formu koja istiće originalnost i stilski sklad. Konstrukcija se bazira na rezovima ravnih linija pod oštrim kutevima, slojevitosti te naglasku na geometrijske elemente u patchwork tehnici. Oversized odjevni predmeti najčešće sugeriraju A liniju, a forma je također razbijena netipičnim volanima. Slojevitost, geometrija i jak kontrast glavna su obilježja kolekcije. Kontrastna paleta boja objedinjuje tamno plavu, oker te crvenu koje su najčešće razdjeljene sa crnim i bijelim akcentima. Tkanine koje se protežu kolekcijom su viskozni žoržet, plisse muslin i mikrofibra.”
Novu kolekciju možete potražiti u AMR showroomu (Vodnikova 8, Zagreb / 11:00-18:00) ili naručiti putem službene web stranice www.anamariaricov.com ili Facebook stranice https://www.facebook.com/Ana-Maria-Ricov-171214292907856/ ili Instagram profila https://www.instagram.com/anamariaricov_official/