Marija Kulušić u novoj kolekciji koristi elemente dalmatinske narodne nošnje
Hrvatska modna dizajnerica Marija Kulušić, osnivačica istoimenog slow fashion brenda, predstavila je briljantnu modnu kolekciju nadahnutu elementim...
Do sada je Hippy Garden, naš renomirani dizajnerski brend, bio rezerviran samo za žensku publiku, ali ne i od ovog ljeta. Dizajnerica Đurdica Vorkapić po prvi put predstavlja ljetnu kolekciju muških kupaćih gaća namijenjenu modernom ljetnom muškarcu. Pravog Hippy Garden muškarca utjelovio je prezgodni Julian Ardley, australska manekenska zvijezda s pariškom adresom, a kampanju koja oduzima dah u srcu Pariza snimio je Šime Eškinja.
Ovo je prva kolekcija ljetnog asortimana Hippy Gardena namijenjena isključivo muškarcima. Vizualno se nastavlja na aktualnu žensku kolekciju te se radi o modelima s autorskim printom brenda koji obiluju bojama i prepoznatljivim Hippy Garden uzorcima. U kampanji se, osim novih modela, pojavljuje i Hippy Garden naočale, model Daddy, nedavno predstavljene unutar prve kolekcije naočala ovog renomiranog domaćeg brenda.
„Nakon dugo godina kreiranja ženskih kolekcija, odlučili smo posvetiti se i muškarcima te je tako nastala ova muška ljetna kolekcija. Sama kolekcija je skroz u duhu Hippy Gardena, tu su naši već prepoznatljivi printevi i boje, razigrana je i vesela i mislim da će biti hit među trendsetterima. Za sâm vizual kampanje i ovoga se puta pobrinuo naš dugogodišnji suradnik Šime Eškinja, a vjerujem da će ova kampanja naići na oduševljenje i ženske publike, zahvaljujući Julianu“, izjavila je Đurđica Vorkapić, dizajnerica i vlasnica brenda Hippy Garden.
Za make-up Juliana Ardleya na snimanju kampanje bila je zadužena Mathilde Hadouk, dok je asistentica fotografa bila Duska Durie. Kolekcija je ekskluzivno dostupna u novom dućanu u Zračnoj luci Zagreb te na webshopu Hippy Gardena.