Ovo nevjerojatno sjenilo u olovci iz Zare u trenu će pretvoriti dnevnu šminku u party make up
Stiže sezona božićnih i novogodišnjih tuluma, a Zara ima "čarobni štapić" koji će vam pomoći da zablistate u svakoj prigodi bez puno truda. Ako već...
Umjetna inteligencija otvorila je novi svijet brendovima koji pomoću te tehnologije mogu naučiti puno o preferencijama korisnika i preporučiti im sadržaje krojene prema njihovom ukusu. Jedan od takvih primjera je Netflix, čije su preporuke filmova i serija jedan od načina poticanja korisnika da nastave s korištenjem tog servisa. Prate i njihovo ponašanje pametni algoritmi grade bazu onoga što gledatelji žele, ne prepuštajući odluke samo genijalnim redateljima.
O prednostima, ali i izazovima uporabe umjetne inteligencije u marketingu na 11. Weekend Media Festivalu u Rovinju govorit će Jason Jercinovic, globalni voditelj marketinških inovacija u renomiranoj američkoj agenciji Havas u New Yorku. Jason Jercinovic je vizionarski digitalni marketingaš s više od 20 godina iskustva u tehnologijama, oglašavanju i marketingu, od rada sa startupovima do vodećih svjetskih brandova.
Jedan je od globalnih predvodnika kada je riječ o primjeni umjetne inteligencije u marketingu. U Havasu je kao globalni šef za marketinške inovacije zadužen za nove AI i CX poslovne jedinice (Havas Cognitive). U svom radu koristi znanja iz područja umjetne inteligencije, analize podataka, tehnologije, biznis strategija i dizajna.
Umjetna inteligencija ulazi u sve pore života pa tako i u oglašavanje. Jedan od primjera su chatbotovi, sve popularnija tema u svijetu digitalnog marketinga koji implementirani u platforme za komunikaciju i messaging aplikacije, služe za razgovor između brenda i korisnika. Iako takva inovativna rješenja mogu značajno poboljšati naše živote, ovaj poznati stručnjak s razlogom postavlja pitanje kako biti siguran da se koriste u prave svrhe?
Prošle je godine Facebook morao ugasiti program umjetne inteligencije nakon što su dva bota razvili svoj jezik koji ljudi više nisu mogli razumijeti, a poznati su i slučajevi u kojima su se botovi koristili rasističkim komentarima. Jason Jercinovic se stoga zalaže za stvaranje etičkog kodeksa koji bi ograničio korištenje umjetne inteligencije u marketingu te osigurao transparentnost i povjerenje. Na svom predavanju u sklopu Weekenda, pokušat će odrediti granicu koju oglašivači baš nikada ne bi smjeli prijeći.
Najveći regionalni komunikacijski festival održava se od 20. do 23. rujna na poznatoj lokaciji u staroj tvornici duhana u Rovinju, a ovogodišnji partneri su Francuska i Njemačka. Svi marketingaši svoje radove mogu prijaviti na sedmi po redu BalCannes, a najbolje digitalne radove u regiji i ovoga će puta predstaviti najvažnija digitalna nagrada SoMo Borac.