Isplati li se pre-black friday ponuda u Mangu? Evo što je pravi hit, a što bi moglo biti bolje…
Tradicionalno netradicionalna hrvatska "black friday" sniženja lagano se zahuktavaju, a mnogi već pripremaju svoje košarice i liste želja kako bi p...
Sinoć je zagrebački Gornji grad zasjao posebnim modnim sjajem. Uspinjača, Strossmayerovo šetalište i vidikovac Gradec odisali su apsolutnim doživljajem modne profinjenosti za koju je u potpunosti zaslužna Đurđica Vorkapić. Romantičnu šetnicu pretvorila je u dugu modnu pistu prepunu fenjera, a dugačak zid obrastao u bršljen u suvremeni ambijent upotpunjen gustim dimom i refleksijom svjetlosti.
“Živjeti i stvarati viziju u kojoj uživaš neprocjenjivo je blago. Moje modno stvaralaštvo, ideje i vizija uvijek su ispred očekivanja pa tako već dugo samostalne revije Hippy Garden oduševljavaju i daju novi stvaralački pristup”, rekla je dizajnerica Đurđica Vorkapić.
Uz mnogobrojne uzvanike renomirani hrvatski modni brend Hippy Garden predstavio je kreacije koje zadovoljavaju kuriozitet i težnju prema onome što je novo, uvijek otvarajući prostor za slobodniji govor mode. Kolekcija je znakovita naslova „Let there be light“, a inspirirana je estetikom 80-ih i repertoarom stilova iz prošlosti. Koristila se paleta monokromatskih boja upotpunjenih nezaobilaznim metaliziranim nitima koji ovu suvremenu i kompleksnu kolekciju jednostavno čine neodoljivom.
Pistom je defiliralo 70-ak modela noseći elegantne svečane haljine midi i maksi, maskulinih krojeva kaputa, hlača i kombinezona do vizualno impresivnih printeva, koji su originalno rješenje brenda. Kolekcija je jednako kompleksna koliko i jedinstvena, a iznenađenje je svojevrsni „comeback“ unikatnih, pletenih haljina-vesta.
Muška moda je s tipičnim elementima po kojima je brend prepoznatljiv i predstavlja modernog muškarca nadahnutim elegantnim stilom odijevanja. Vidjeli smo lamelizirana uska odijela, unikatne kapute i balonere s dominantno velikim gumbima. Nakit, modularne torbe, ravne i krute forme upotpunile su novu kolekciju.
Još jednom se potvrdilo da je moda koju stvara Đurđica Vorkapić neopterećena trendovima i da savršeno promišlja konstrukcijski vrlo složenu formu koju prilagođava energičnoj i nesputanoj ženi i muškarcu Hippy Garden.
Glavni sponzor projekta je dm. Za frizure modela zaslužan je Studio Evelin, pod kreativnim vodstvom Evelin Benković, dokazujući kako već godinama suradnja s Hippy Gardenom ostvaruje odlične rezultate i impresivne lookove, a kako nijedna frizura ne bi bila potpuna bez odlične šminke, iz beauty svijeta nam dolazi Alverde Prirodna kozmetika, koja se odlično uklopila u cjelokupnu kolekciju.
Kreativnim i pristupačnim izričajem make-up artistica Sanja Agić sa svojim timom naglasila je glamurozan izgled modela.
Revija je izazvala oduševljenje uzvanika i zaradila brojne pohvale struke i obožavatelja brenda, a Đurđica Vorkapić i Hippy Garden još su jednom opravdali svoj kultni status i dokazali kako domaća modna scena diše punim plućima.