Ovo nevjerojatno sjenilo u olovci iz Zare u trenu će pretvoriti dnevnu šminku u party make up
Stiže sezona božićnih i novogodišnjih tuluma, a Zara ima "čarobni štapić" koji će vam pomoći da zablistate u svakoj prigodi bez puno truda. Ako već...
Cool, senzualna i elegantna – Georgina Rodriguez, model i Instagram zvijezda s oko 10 milijuna pratitelja, lice je nove Yamamay kampanje za proljeće/ljeto 2019.
Georgina nije samo prirodna ljepotica, nego žena s jakom osobnošću, obiteljska žena i majka, zbog čega savršeno utjelovljuje vrijednosti brenda Yamamay.
“Sretna sam što imam priliku raditi s brendom Yamamay. Kampanja je elegantna, modeli su predivni i udobni”, izjavila je Georgina te dodala: “Yamamay je tvrtka koja promovira vrijednosti za koje smatram da su izuzetno važne. Podržavam pozitivne poruke koje brend komunicira te njihovu društvenu angažiranost”.
Georginin interes za Yamamay proizlazi upravo iz predanosti brenda ženama koju pokazuju u brojnim aktivnostima, poput kampanje za podizanje svijesti o prevenciji raka dojke te kampanje za naš planet Zemlju #SavetheOcean, čiji je cilj osigurati bolju budućnost naše djece.
Upravo je jedan od brallete modela nove Yamamay kolekcije napravljen od recikliranih vlakana, što označava početak puta prema održivoj modi koja poštuje okoliš.
Georgina, kao žena s neovisnim načinom razmišljanja, svoju senzualnost izražava igrajući se s modom, a odjevni predmeti koje nosi rezultat su istraživanja i inovacija te su dio najnovijih kolekcija Yamamay Basic i Yamamay Spring/Summer 2019.