Kad je riječ o pozitivnom stavu zemalja o menstrualnom zdravlju, Hrvatska je na 70. mjestu
Povodom početka Olimpijskih igara Intimina je provela istraživanje o reproduktivnom zdravlju na 206 zemalja koje se ovog ljeta natječu u Parizu - g...
Bioritam nema samo veze s raspoloženjem nego i s objavama na društvenim mrežama, pokazala je velika analiza tweetova korisnika Twittera – ujutro se uglavnom pišu analitičke, smirene objave, no navečer se priča mijenja i stižu gotovo isključivo impulzivni i emotivni tweetovi.
Ovaj je obrazac ponašanja otkriven u studiji s engleskog Sveučilišta u Bristolu nakon analize čak sedam milijardi riječi u više od 800 milijuna poruka na Twitteru.
Stručnjak sa Sveučilišta u Bristolu za umjetnu inteligenciju Nello Cristianini s kolegama je analizirao anonimne poruke na Twitteru u 54 velika britanska grada u razdoblju od četiri godine i razvrstao ih je prema 73 pokazatelja povezana s različitim stilovima razmišljanja.
Studija, objavljena u znanstvenom časopisu “Plos One”, otkrila je kako korisnici između 5 i 6 sati ujutro koriste najveći udio riječi povezanih s logičkim zaključivanjem, inteligencijom i obrazovanjem.
Između 3 i 4 sata ujutro objave nam postaju više egzistencijalne prirode, i izražene emocije su daleko manje pozitivne.
”Analiza medijskih sadržaja, ako je učinjena ispravno, može nam pružiti vrijedne informacije o društvenim i biološkim znanostima. Mi i dalje pokušavamo naučiti kako iskoristiti najviše od toga”, rekao je koautor istraživanja Stafford Lightman.
Zaključno, studija je pokazala kako se korištenje jezika mijenja snažno i predvidljivo u skladu s dnevnim ciklusom tijela te se uklapa u razlike u neuronskim aktivnostima našeg mozga, metabolizma i razine hormona.