Ovaj joga retreat je kao nijedan drugi, a održava se u jednom od najposebnijih mjesta u Hrvatskoj
Kad pomislimo na joga retreat, prvo zamišljamo neku izoliranu lokaciju u prirodi, nepoznate ljude na jednome mjestu koji se okupljaju na ranojutarn...
Sinoć je, u predivnom ambijentu zagrebačkog Program Bara u Martićevoj, koji se već profilirao kao jedno od najzanimljivijih i estetski najposebnijih mjesta u gradu, poznati lifestyle portal Femina.hr proslavio prvo desetljeće svoga postojanja. U krugu poslovnih partnera, kolega, suradnika, prijatelja i istaknutih osoba iz javnog života, Femina.hr je obilježila 10 godina uspješnog poslovanja i dominacije na sceni domaćih digitalnih medija iz sfere lifestylea i ženskih tema.
Web-platformu Femina.hr osnovali su 2009. godine zagrebačka novinarka, urednica i spisateljica Zora Bjelousov te informatički stručnjak i poduzetnik Marko Raspor. U to doba, kad Facebook još nije bio toliko popularan, kad Instagram nije postojao i kad je Youtube kanal služio za slušanje glazbe, Femina.hr bila je među začetnicima digitalnih projekata ovoga tipa u Hrvatskoj. Objedinila je široki spektar tema zanimljivih prije svega ženama, iz sfere mode, ljepote, zdravlja, kulture, putovanja, prehrane… i donijela jedan sasvim novi pristup prezentaciji brendova prema čitateljima. Femina.hr je trenutačno jedini ženski portal iz prvog vala koji je ostao u originalnoj vlasničkoj strukturi i koji je uspješno uhvatio korak s rastućim platformama nove generacije, prije svega Instagramom.
Svojim primjerom, Femina.hr utrla je put svim kasnijim sličnim digitalnim projektima, koji su joj suštinski vrlo slični, samo imaju nešto drukčije varijacije prezentacije sadržaja.
U doba kad su dominaciju u domaćim medijima imali tisak i TV, Femina.hr je hrabro otvorila put za potpuno novu tržišnu igru na medijskom nebu, educirajući i potičući klijente da se odvaže na povjerenje u web kao kanal komunikacije prema čitateljima, potencijalnim kupcima i korisnicima.
U međuvremenu, portal je nekoliko puta osuvremenjen i redizajniran, a njegova se koncepcija neprestano prilagođava i osvježava u skladu s brzom izmjenom modernih trendova. Kad je ekipa portala pokretala Femina.hr, osjećale su se negativne posljedice snažne recesije iz 2008. godine, što je, uz činjenicu da klijenti nisu u potpunosti imali povjerenja i razumijevanja za ovakve novitete, ponešto usporilo rast na početku. No Femina.hr uspješno je nadrasla sve poslovne probleme i izazove te postavila trendove unutar branše, na temelju kojih se i dan-danas grade temelji za medijske koncepte u lifestyle sferi.
Od medija kojeg je na početku čitalo tek nekoliko stotina ljudi, Femina.hr postala je prepoznatljiva oaza ljepote, stila, ženstvenosti i dobrih vibracija, koju danas čita preko 140.000 ljudi. U životu portala na svakodnevnoj bazi, kroz svoje komentare i žive rasprave sudjeluju čitateljice portala, kojih sada u bazi ima preko 40.000. Femina.hr živo i dinamično vodi svoje društvene mreže, pazeći na estetiku, sadržaj i profinjenost te na Facebooku broji preko 60.300 pratitelja, a na Instagramu 17.300.
Na rođendanskom partyju urednica portala, Zora Bjelousov, istaknula je – “Prije svega, ponosni smo što smo opstali, postavili trendove, ali shvatili koliko je važna fleksibilnost ako želimo i dalje pratiti sve novosti na tržištu digitalnih medija. U doba kad smo počinjali nije bilo influencera, blogera, youtubera… Ljudi su nam se čudili i nisu shvaćali što zapravo radimo. Danas nam je i teže i lakše – lakše jer ne moramo objašnjavati i opravdavati svoj rad, ali teže jer je konkurencija daleko veća i stvari se puno brže mijenjaju.”