Genijalna ideja: eventi na kojima se odvija razmjena parfema postaju sve veći hit
Žene su oduvijek ludovale za parfemima i toaletnim vodicama, no svi stručnjaci iz svijeta kozmetike slažu se da scena parfema nikad nije bila tolik...
Dolaskom bebe u dom, budući roditelji dobivaju novu ulogu koju slijedi niz novih svakodnevnih odluka koje se tiču novog člana oobitelji. Bilo da se radi o odabiru hrane bez aditiva, dermatološki testirane kozmetike ili odabiru brendova koji ne koriste dječji rad, roditelji za svoje bebe biraju samo najbolje. Ipak, u nedostatku osviještenih brendova na hrvatskom tržištu, nerijetko moraju učiniti puno kompromisa.
Kako ne bi morali raditi kompromis oko svoje bebe, roditeljima je sada dostupna Pampers Pure Protection linija dječjih pelena i maramica – prva na svijetu izrađena od posebno probranih prirodnih sastojaka koja pruža visoku učinkovitost, bez koje bi svakodnevica moderne mame bila dodatno otežana.
Majčinstvo bez kompromisa
Gdje je potreban kompromis i kako postići balans rješenja, pitanja su koja si često postavljaju novopečeni roditelji. Jelena Veljača, ambasadorica Pampers Pure linije, smatra kako roditelji ne bi trebali raditi kompromise.
„Majčinstvo mi je donijelo i jedan ‘switch’ i sad se više ne brinem samo o sebi, sad imam tuđi mali život u svojim rukama i moram dati sve od sebe – nema kompromisa“, istaknula je Jelena.
Nema kompromisa kad su u pitanju bebe
O putovanju kroz majčinstvo, razvoju majčinskog (zaštitničkog) instinkta, očekivanjima i donošenju kompromisnih rješenja Jelena Veljača, ambasadorica kampanje, razgovarala je s mamama na Pampers panelu „Nema kompromisa“ u dječjem multibrand storeu Ne.Ne.Ne.
Svoja iskustva razmijenile su Anita Duić, manekenka i dekoraterka seta, zatim naše kazališne, filmske i televizijske glumice Ana Maras Harmander i Nataša Janjić, vlasnica i direktorica PR agencije Komunikacijski laboratorij Manuela Šola, te influencerica Dajana Civadelić, u insta-svijetu poznatija kao @chilli_di.
Složile su se da je za mame najvažnija sigurnost njihova djeteta pa zato odabiru proizvode visoke kvalitete za koje ne moraju raditi kompromis, kao što su i Pampers pelene.
„Na našem je tržištu veliki izazov pronaći osviještene proizvode koji zadovoljavaju visoke kriterije moderne mame, a istovremeno su vrlo učinkoviti. Jako mi je drago da nam je sada dostupna Pampers Pure Protection linija s kojom roditelji ne moraju činiti kompromise niti na jednoj strani – niti u vezi djetetovog zdravlja i dobrobiti, niti u smislu okoliša “, izjavila je Veljača.
Održivi i sigurni materijali za bebinu kožu
Dio odrastanja beba ne čine samo sretni trenuci nego i nestašne epizode kad roditelji trebaju očistiti ‘nered’ iza svojih najmlađih. Mame i tate sada mogu biti opušteni i sigurni u svoj izbor. Pri osmišljavanju svoje nove linije Pure Protection, Pampers nije radio kompromise oko ničega. Radi se o prvoj na svijetu liniji pelena i maramica koja je izrađena od probranog pamuka, mekih vlakana na biljnoj bazi, celuloze pribavljene iz održivih izvora i ostalih pažljivo odabranih materijala, kako je ispričao okupljenima marketinški menadžer Pampersa Neven Kružljak.
Pure Protection linija dermatološki je testirana, hipoalergena i ne sadrži dodatne mirise, klorni izbjeljivač, kao ni lateks. Bebina koža sigurna je kada uz nju prianjaju pelene izrađene od celuloze iz održivih izvora te od materijala koji su ili ponovno upotrijebljeni ili reciklirani ili obnovljeni tijekom prošle godine. Pure Protection pelene sadržavaju karakteristike koje bebi i roditeljima omogućavaju miran san uz suhoću do 12 sati, kao i pouzdani indikator kad je pelena mokra.