Roštilj je uvijek pravi izbor kad su Hrvati u pitanju, bilo da je riječ o druženju s ekipom, gledanju tekme ili obiteljskom posjetu. Ne čudi stoga informacija da se u ljetnoj sezoni pojede više od 34 milijuna PIK ćevapa i više od 11 milijuna PIK kobasica. Navedeno potvrđuje da su se proizvodi iz asortimana Volim roštilj PIK Vrbovca, posljednjih nekoliko godina pokazali kao neizostavan sudionik druženja na otvorenom i roštiljanja.
U povodu nove sezone roštiljanja PIK je lansirao i novu kampanju „PIKaso – Umjetnik roštilja“. Kampanja prikazuje roštiljanje kao umjetnost i inspirira sve da postanu pravi PIKaso za svoju ekipu. Glavna okosnica kampanje je imidž spot s PIKasom u glavnoj ulozi te zabavnom, lako pamtljivom pjesmom u podlozi.
Svima omiljeni klasici – ćevapi, pljeskavice, američki burgeri, kobasice i rebarca, omogućuju brzu i laku pripremu omiljenih remek-jela, a prepoznatljiv okus i širok izbor delicija zadovoljit će i najzahtjevnije ljubitelje roštilja.