Isplati li se pre-black friday ponuda u Mangu? Evo što je pravi hit, a što bi moglo biti bolje…
Tradicionalno netradicionalna hrvatska "black friday" sniženja lagano se zahuktavaju, a mnogi već pripremaju svoje košarice i liste želja kako bi p...
HYPERsocks, prvi hrvatski brend dizajnerskih čarapa, svojom je debitantskom kolekcijom u prosincu prošle godine razoružao sve domaće čarapoljupce i privukao zapaženi interes medija i publike. Besprijekorna kvaliteta te odvažna, jedinstvena i razigrana estetika, koja je istovremeno nenametljiva te nikako djetinjasta, pokazala se kao pun pogodak dokazujući kako su čarape it modni dodatak koji može zaokružiti svaki styling i učiniti ga posebnim. Na krilima popularnosti prve kolekcije, HYPERsocks je izbacio novu mini kolekciju koja se sastoji od dva vrlo slična modela koja dijele iste motive i paletu boja. Kolekcija je nadahnuta mišlju o ljubavi koja je, baš kao i HYPERsocks čarape, unisex i slobodna, neopterećena pravilima i predrasudama.
“Novim smo dizajnom nastojali dočarati onaj lepršavi osjećaj zaljubljenosti popraćen sveopćim oduševljenjem i euforijom, onaj neponovljivi feeling kada ti je ‘glava u oblacima’ i čini ti se da se ‘cijeli svijet preokrenuo naopačke’. Dizajn tako čine motivi oblaka i letećih kuća te jednog pomalo neobičnog lika nedefiniranog spola koji zaljubljeno boravi na čarapi i raširenih ruku ide kroz život. Pri kreiranju novih modela nismo se, doduše, vodili idejom o zaljubljivanju u jednu osobu već nas je nadahnula ideja radosti i ljubavi koju gajimo prema malim stvarima, prema, recimo, sunčanom danu, glazbi, prijateljima, novim izazovima, prema životu za koji prečesto zaboravimo koliko je ustvari čudesan”, poručili su Dorja Horvatić i Filip Eterović koji stoje iza brenda HYPERsocks, a čiji slogan “Everything goes with anything” sjajno komunicira odsustvo pravila kako u modi pa tako i u životu, a koji tandem ucrtava u sve što radi.
Zajedno s novom kolekcijom, HYPERsocks je pokrenuo i jednu zanimljivu nagradnu igru koja će posebno obradovati sve single čarape koje su, iz nepoznatih razloga i pod misterioznim okolnostima, izgubile svoj par. Pod sloganom “It takes two”, HYPERsocks će posredovati pri upoznavanju i dati svim rasparenim čarapama priliku da upoznaju novu čarapu te započnu neki novi odnos pun zajedničkog znojenja na badmintonu, piva na balkonu i izuvanja u kazalištu. Želite li pomoći svojoj čarapi da pronađe novu srodnu dušu, nagradna igra vas čeka na HYPERsocks Facebook profilu.
Kampanju za drugu HYPERsocks kolekciju čarapa svojim je objektivom snimila poznata fotografkinja Doris Fatur, a u ulozi modela našli su se Anja Polić i Luka Ajduković. Sve kolekcije HYPERsocks čarapa pronađite na webshopu.
Foto: Doris Fatur