Ovako je izgledao susret stručnjaka koji oblikuju našu sutrašnjicu
Prošloga tjedna Zagreb je bio središte poslovne izvrsnosti i inovacija.Konferencija ChalLEANge 2024 powered by OTP, organizirana pod vodstvom C...
Otkazane suradnje, stopiranje oglašavanja, nemogućnost putovanja i odlaska na evente, nemogućnost street style fotografiranja i još niz toga što je stiglo s COVID-om 19 dovelo je zvijezde Instagrama do velikih problema.
Iako se i dalje trude dnevno nam ponuditi vizalno atraktivan sadržaj na svojim profilima, nova sadašnjost itekako utječe na modne i lifestyle influencere, kako regionalne tako i one u cijelom svijetu. Mnogi su se jako brzo prilagodili nastaloj situaciji, preusmjeravajući svoje objave na one od kuće, posvećene kućnoj beauty njezi ili kuhanju, jako puno svjetskih influencerica krenulo je i sve više objavljivati video sadržaj, no istina je jedna – koronavirus zauvijek će promijeniti i otežati posao influencera.
I to uistinu jest posao. Svatko tko je ikada bacio “hejt” na it djevojke Instagrama očito nikad nije pokušao napraviti kvalitetnu fotku ili osmisliti vizualni koncept svog Instagram feeda. No, što sada? Poanta Instagrama su atraktivne lokacije, trendi modne kombinacije i reklamiranje proizvoda i brendova u svom jedinstvenom stilu (barem bi tako trebalo biti kada se radi o profesionalnom pristupu ovom poslu). Pravila igre jako su se promijenila i ako je sudeći po nizu stručnih članaka na temu – influencere, baš kao i mnoge druge poslove i tvrtke, čeka faza nule iznosa na računima, ali i velike prilagodbe. I dok neki hejteri zadovoljno trljaju ruke s mišlju “tako im i treba”, predviđanja budućnosti od strane specijaliziranih i poslovnih medija nisu tako negativna. Posao influencera jednostavno će poprimiti nove oblike, baš kao i mnogi drugi biznisi u vrijeme i nakon COVID-a 19.
https://www.instagram.com/p/B-sRd5cq6D_/
“Svijet nije došao svome kraju, on se samo mijenja”, jedan je od popularnih citata na koji smo mogli naići ovih dana i ako odlučimo vjerovati u to, ova priča ima smisla. Ako realno pogledamo – cijeli svijet se preselio online, svi koji imaju Instagram profil zabilježili su puno više dnevnih pogleda na svoje videozapise i storyje. Dostava i online shopping jedini je oblik konzumiranja trendova, kako u modi tako i u beautyju. Pa onda i nije nekako logično da će scena influencera izumrijeti, zar ne?
S druge strane, imamo veliku promjenu koja se događa u svima nama, osobito u Zagrebu koji je uz koronavirus doživio i potres. Kad se nađete na cesti u pidžami sa svojim djetetom ili psom u ruci, nekako se ona torba koju ste si htjeli priuštiti na gomilu rata čini malo manje atraktivnom, zar ne? Htjeli mi to ili ne, ako i stavite mindfulness na stranu, činjenica je da će se vrijednosti itekako promijeniti. Hrvatska još uvijek tek čeka vrhunac oboljelih od COVID-a 19. I dok se tek privikavamo na ostajanje u stanovima i odvojenost od najmilijih, u svima tinja strah od najgoreg. A kad mentalno, a neki možda i fizički, prevladamo i to, ne vjerujemo da će nas baš zanimati nečija nova modna kombinacija na Instagramu.
Ostatak teksta pročitajte na grazia.hr.
https://www.instagram.com/p/B-SUqAGJhIm/
Foto: Instagram