Marija Kulušić u novoj kolekciji koristi elemente dalmatinske narodne nošnje
Hrvatska modna dizajnerica Marija Kulušić, osnivačica istoimenog slow fashion brenda, predstavila je briljantnu modnu kolekciju nadahnutu elementim...
Novi projekt dizajnerice Suzane Vuljan nastao je iz ideje da se vrati starim korijenima, tj. grafici i da to spoji s modnim dizajnom. Ideja je bila razviti unisex street style brend.
Suzana Vuljan ljubitelj je minimalizma i takav pristup dizajnu jezadržala od samih početaka. “Minimalizam za mene može biti glasniji od šarenila u kombinaciji s dobrim krojevima. Kolekcija trenutačno u ponudi ima majice dugih rukava u tri boje gdje sam se poigrala s geometrijom i bojama, mreža jaknu koja je izrađena od mreže koje možemo vidjeti na košarkaškim dresovima, a ostatak kolekcije su print majice. U ilustracijama sam također zadržala minimalizam. Trenutačno u ponudi imam nekoliko različitih printova, a više možete vidjeti na fotografijama. Kako će se priča razvijati dalje još ne znam, zasad mogu kazati da s vrimenom planiram uvesti još neke odjevne predmete”, izjavila je dizajnerica.
Na ovom projektu od ideje do realizacije prošlo je osam mjeseci. Prvo o čemu je dizajnerica promišljala bio je sâm naziv brenda te se odlučila za izraz iz sporta “Double Pass” jer je cijelu priču htjela povezati sa sportom. Zatim je s dizajnerom iskomunicirala dizajn loga za brend. “Također sam upisala doškolovanje za program Ilustrator i dalje se usavršavam na tom području. Otprilike mi je trebalo mjesec dana za dizajn majica i ilustracija”, ističe dizajnerica.
“Tkanine koje sam koristila za izradu kolekcije stigle su iz tvornice u Sloveniji, bitno je bilo izabrati dobru tkaninu koja će odgovarati dizajnu kojeg sam osmislila. Preferiram prirodne tkanine te sam izabrala pamuk u kombinaciji s elastinom. Zatim ide krojenje i šivanje majica. Izrada etiketa za brend mi je iznimno važna jer se radi o zadnjem “touchu” kako bi dizajn bio potpun, ovaj put sam se odlučila za kombinaciju crveno/bijelo”, ističe dizajnerica.
Print majice dogovoren je s tiskarom u tehnici sito tiska, a pri odabiru majice za tisak fokus je bio na kroju i materijalu. Kolekciju je fotografirao Alen Marić s modelima Anom Vrdoljak i Josipom Vuletićem. Tončica Baković pobrinula se za make-up, a za frizuru je zaslužna Maja Brajević, vlasnica Cut Mat frizerskog salona.
Ideja snimanja kampanje bila je odmaknuti se od klasičnih kampanja za odjeću. “Htjeli smo na jedan neobičan način oživjeti zgrade u kvartu Blatine (Split) s ciljem da osoba koja je ispred objektiva izgleda veće od zgrade ili u nekim slučajevima gdje zgrada “odskače” od osobe. Ako će se ovo gledati s fotografske tehničke strane, svjesno je fotografijom radio pogreške. Možda ovo nije najbolji način kako prikazati odjeću, ali je svakako jedna jako drukčija kampanja”, ističe dizajnerica.