Marija Kulušić u novoj kolekciji koristi elemente dalmatinske narodne nošnje
Hrvatska modna dizajnerica Marija Kulušić, osnivačica istoimenog slow fashion brenda, predstavila je briljantnu modnu kolekciju nadahnutu elementim...
Ana, ChuLo, Ivana, Lidija, Mirna, Paula, Petra, Sonja i Željka zaštitna su lica nove Lokomotivine kolekcije. One su pametne, uspješne, poduzetne, snažne i hrabre žene koje savršeno utjelovljuju Lokomotiva ženu. Puno puta dizajnerici Lani Puljić, autorici kolekcije, postavljeno je upravo pitanje: “Kakva je idealna Lokomotiva žena, kakve žene nose vaš brand?” Nebrojeno je puta Lana odgovorila imajući na umu upravo svoje klijentice, od kojih su neke i zvijezde ove kampanje.
“Ponukana ovim pitanjem, dobila sam želju prikazati svoje odjevne komade na ženama koje ih doista i nose u svakodnevnom životu. Želja mi je bila pokazati ih u njihovu punom sjaju, u situacijama njima dragima, specifičnima ili, jednostavno, u nekim okolnostima koje su ih snašle. Ideja je bila ispričati novu dizajnersku priču kroz malenu fotografsku crticu iz njihovih života, pokazati ih u njihovoj raznolikosti i svoj divoti. Ovom kolekcijom slavim njih, pa i sve žene te im na ovaj način želim reći jedno veliko hvala!”, odgovara dizajnerica.
No, takve divne i posebne, sve te žene u svojoj različitosti ipak imaju nešto zajedničko. One su Lokomotivine dugogodišnje klijentice, simpatizerke branda, pa i bliske Lanine prijateljice. Različitih su dobnih skupina, zvanja i zanimanja, čak i različitog senzibiliteta i karaktera, ali zajednička im je ljubav prema brendu Lokomotiva.
Nova Lokomotivina kolekcija posvećena je upravo svim Lokomotiva ženama, onima koje to već jesu, ali i onima koje će to tek postati.
Styling, odabir lokacije snimanja i ostali detalji prepušteni su upravo klijenicama/modelima, a dizajnerica je svakoj namijenila haljinu koja je zamišljena upravo za nju. Svaki materijal, boja i kroj u kolekciji potpuno su različiti, ali odgovaraju karakteru i sklonostima svake pojedinačne klijentice. Želja je bila pokazati kako jedan brend može savršeno odijevati žene koje se razlikuju dobno, karakterom, profesijom, senzibilitetom, pa čak i lifestyleom.
Kolekcija se sastoji od devet modela haljina te jedne suknje kombinirane s novitetom u kolekciji, T-shirtom s predimenzioniranim Lokomotiva logom. Od materijala su korišteni svila, saten, pamuk, lan, taft, čipka, svileni organdi, žoržet i šljokice, a dizajnerica se opet poigrala i tehnikom plisiranja, koja je već gotovo neizostavna za Lokomotivine kolekcije. Materijala je gotovo koliko i klijentica, ali usprkos tome, kolekcija i dalje diše kao cjelina. S obzirom na aktualne okolnosti, lansiranje kolekcije malo je kasnilo, no većina modela su bezvremenske haljine koje ne robuju sezonama i mogu se nositi cijele godine, a i iznova iduće sezone.
Fotografije potpisuje Sara B. Moritz, koja je svojom ugodnom energijom i talentom pridonijela ljepoti i uspješnosti kampanje.
Novost je i nova web-stranica pa i webshop koji će ugledati svjetlo dana sredinom kolovoza: www.lokomotivaworld.com. Do tada novu kolekciju možete razgledati na Instagramu @lokomotiva_bylanap, Facebooku Lokomotiva @lokomotivabylanap te osobno u showroomu dogovorom na broj 098-918-6629.
*Posebne zahvale HDLU i umjetniku Behzadu Khosravi Noori na dozvoli za korištenje njegovog umjetničkog djela kao kulise za snimanje.