Ovim vježbama možete si u samo tri minute dnevno produljiti život
Svi znamo da su zdrava prehrana i redovito kretanje ključ kvalitetnog i dugog života. Ipak, u užurbanoj svakodnevici često ih pomalo zanemarujemo -...
Saponia se, od pojave koronavirusa, potvrdila kao proizvođač koja je među prvima pokrenula proizvodnju dezinficijensa te omogućila ustanovama i građanima neophodna sredstva za zaštitu zdravlja. Ovih dana proizvodi iz linije BIS HANDYSEPT i ARF DEZI-CLEAN dobili su još jednu potvrdu o kvaliteti – atest o djelotvornosti protiv koronavirusa.
Taj izuzetno bitan certifikat rezultat je rada Saponijinog razvojnog tima i ponovo su dokazali da se i u Hrvatskoj razvijaju proizvodi najviših standarda kvalitete i učinkovitosti. Nakon provedenih testiranja u laboratorijima “J. S. Hamilton”, trećeg po veličini europskog laboratorija za ispitivanje hrane, hrane za životinje, voda, kozmetike, mikrobiološke čistoće objekata i uzorkovanje voda, Saponijini dezinficijensi za široku potrošnju (BIS Handysept – za dezinfekciju ruku i Arf Dezi Clean speed i universal – za dezinfekciju i čišćenje vodoperivih površina) i cijela skupina proizvoda BIS (za dezinfekciju ruku zdravstvenog osoblja, djelatnika u prehrambenoj industriji i sve one koji manipuliraju hranom…) dobili su atest virucidnosti protiv koronavirusa.
“Do sada su ovi naši proizvodi imali dokazanu antimikrobnu djelotvornost, u 99,999 posto, što je također važno u prevenciji širenja koronavirusa, ali s ovim rezultatima ispitivanja s punim pravom i odgovornošću možemo komunicirati da proizvodi imaju i antivirusno djelovanje, što je u ovom trenutku najvažnije za kupce i potrošače”, ističe Dajana Mrčela, predsjednica Uprave Saponije.
Kad je riječ o potrošačima dezinficijensa, u Saponiji naglašavaju da su ovi proizvodi, zbog svog antivirusnog djelovanja, posebno važni za škole, vrtiće, bolnice, domove za starije, ugostiteljske objekte, dakle sve one ustanove koje brigu o zdravlju moraju držati na najvišoj razini.
Saponia je za liniju HANDYSEPT i DEZI-CLEAN pokrenula promotivnu kampanju s naglaskom da trebamo zaštititi naše najvažnije osjetilo – dodir. S atestom o virucidnosti još smo više sigurni da ćemo ujesen, što svi sa strepnjom iščekujemo, dodir učiniti još sigurnijim. Naravno, uz pridržavanje svih ostalih potrebnih mjera zaštite zdravlja.
Foto: PR, Unsplash