Kultni Black Opium dobio je “svečani” makeover – za blagdane stiže u “glitter” verziji
YSL je upravo lansirao Black Opium Eau de Parfum Glitter, lepršav, sladak i seksi zaokret kultnog mirisa Black Opium. Jedva čekamo isprobati ga! ...
Kompanija ljepote Avon lansirala je novu brend kampanju Watch Me Now pozivajući ljude da preispitaju svoje stavove o ovom kultnom brendu. Avon, koji transformira živote žena radeći ljepotu na drugačiji način, evoluira svoju poziciju s ciljem koji bolje odražava današnji Avon – inovativan, odvažan i inkluzivan brend.
Pokrenuta ususret proslavi 135 godina Avona, #WatchMeNow kampanja naglašava povijesnu baštinu kompanije koja se brine i čini razliku više od jednog stoljeća: koristeći snagu ljepote otvara mogućnost zarađivanja pod vlastitim uvijetima i podržava humanitarne borbe protiv raka dojke i nasilja nad ženama. Proslavlja uspjeh takozvanih gubitnika jer prihvaća različitosti, ističe neočekivane i često podcijenjene aspekte brenda Avon, njegovih ljudi, aktivizma i proizvoda – a za što je Avon dobio više od 300 nagrada širom svijeta i patentirao više od 1000 inovacija.
‘Watch Me Now’ uključuje novi vizualni identitet i nadogradnju Avonovog logotipa, prvi put u posljednjih nekoliko desetljeća, kao i odvažniji samopouzdaniji način komunikacije koji je relevantniji za milijune kupaca danas. Novi logotip već se počeo pojavljivati na proizvodima i u katalozima, a uključuje referencu na obline izvornog Avonovog logotipa iz 1930-ih, uz novi gradijent boja temeljen na oblinama ženskog lica.
Angela Cretu, Avon CEO naglašava: “Kampanja “Watch Me Now” označava početak novog poglavlja za Avon. Već 135 godina Avon se bavi ljepotom na drukčiji način, i sada se ne zaustavljamo, tek započinjemo! Uvažavamo sve što smo naučili o važnosti direktne komunikacije i prodaje i to primjenjujemo u kontekstu današnjice – koristimo nove digitalne alate koji našim savjetnicama za ljepotu, danas više nego ikad, omogućuju fleksibilan, brz i jednostavan rad na vlastitim društvenim platformama.
Nastavljamo s inovacijama i rastom, ulaganjem u istraživanje, razvoj proizvoda i ljude, kako bi osigurali ljepotu dostupnu svima. I dalje ćemo progovarati protiv nasilja, podržavati borbu protiv raka dojke, poticati promjene i širiti pozitivan utjecaj na žene globalno. Razlika je u tome što to od sad radimo na relevantniji i hrabriji način, sigurni u sebe i svoju poziciju na tržištu, kako bismo Avon otvorili svima i proširili svoje poslovanje.”
S pet milijuna predstavnica na više od 50 svjetskih tržišta, Avon je tijekom posljednjih 12 mjeseci ubrzao svoje inovacije i poslovnu transformaciju – kroz povećanje digitalnih alata i konkretnu podršku svojim timovima, kao i lansiranje novih inovativnih patentiranih proizvoda koji predvode trendove. Avonove najnovije inovacije uključuju ProtinolTM, sljedeću generaciju retinola koji je također bio Avonovo otkriće, esenciju parfema u čvrstom gel obliku i to za jedan od najomiljenijih mirisnih brendova Today Tomorrow Always, kao i Adapt, prvu kolekciju za njegu kože formuliranu da smanji utjecaj menopauze i hormonalnih fluktuacija na kožu. U Hrvatskoj, Avon je već zabilježio rast od 189 % u digitalnom načinu prodaje i uspješno prilagodio online poslovanje tijekom krize – što dokazuje koliko je brend dobro i istinski relevantan u životu žena danas.
“Watch Me Now” kampanja donosi novi Avon na tržište ljepote, donosi promjenu i relevantnost.
Misliš da poznaješ Avon?
Ja sam promjena koju ne očekuješ, pogledaj me: http://bit.ly/AvonBrandManifesto
Avon. Watch Me Now. #gledajmeSADA