Nadmašio crnu vestu: potražnja za ovim puloverom porasla je za nevjerojatnih 274 posto!
Postoji li išta elegantnije, svestranije i tako chic poput dobre crne veste? Čini se da postoji. Najnovija modna istraživanja pokazuju da je potraž...
Ova je godina donijela promjene na mnogim poljima, pa su se tako i domaći dizajneri morali prilagoditi aktualnoj situaciji. Među njima bila je i Aleksandra Dojčinović, koja je svojim ženstvenim komadima u 2020. pridružila praktičnu, no istovremenu vrlo elegantnu lounge kolekciju.
“I ja sam se prilagodila situaciji te stvorila lounge chic kolekciju s nekim divnim komadima iz kojih se ne izvlačim ovih dana i na koje su sjajno reagirale naše klijentice. Ove su godine, ništa čudno, veliki hit trenirke. Jako sam ponosna na našu trenirku Rony od fine viskoze, koju možete upotpuniti pripadajućim pan ovratnikom i pretvoriti je tako u hit komad sezone”, kaže Aleksandra.
Trenirka s potpisom naše poznate dizajnerice dolazi u nekoliko boja, pa tako možete birati između električno plave, ružičaste, tamno plave i bež, ali i crne, sive te boje crnog vina. Moramo priznati da se niti mi ne bismo izvlačili iz ovih elegantnih trenirki, osobito zato što ih možemo zamisliti u lijenim poslijepodnevima kod kuće, baš kao i tijekom brzog izlaska u grad.
Osim ove lijepe kolekcije, Aleksandra Dojčinović priuštila nam je još jedno iznenađenje – modna dizajnerica uspjela je okončati godinu jednim od najvećih poslovnih uspjeha u povijesti njezinog brenda Lei Lou – suradnjom s poznatom njemačkom web shopping platformom Zalandom, na kojoj se odnedavno mogu naći i komadi s njezinim potpisom, što je čini prvom Hrvaticom prisutnom na ovoj internetskoj stranici.
“Još u veljači kad su krenule sramežljive najave o možebitnoj epidemiji i lockdownu, sa svojim sam timom napravila plan B. Sve ono što smo imali spremno, a imali smo toliko toga, od suradnji s najvećim svjetskim zvijezdama i influencerima do naše velike godišnje revije, odlučili smo ostaviti po strani, stvari maksimalno pojednostavniti i okrenuti se “malim-velikim” projektima koje ćemo moći realizirati i u isto vrijeme brendu dati neku novu dimenziju. Srećom da smo već imali uhodan webshop, slobodno mogu reći perjanicu mog brenda, zahvaljujući kojoj smo dostupni u gotovo svim europskim i brojnim svjetskim zemljama. Nakon potresa, koji nas je također sve obilježio, otvorili smo i naš novi, veliki showroom u Strojarskoj 19, a potom su se stvari oko suradnje sa Zalandom ozbiljno zakotrljale, te su se nedavno napokon i realizirale, što nam je svima u tvrtki dalo veliki poticaj i vjetar u leđa”, govori Aleksandra koja će ovim poslovnim podvigom stati uz bok nekih od najvećih svjetskih brendova poput Proenze Schouler, Karla Lagerfelda, Phillipa Lima, Victorie Beckham, Michael Korsa, Hugo Bossa, Max Mare i drugih, koji svoje komade, između ostalog, prodaju i preko ove, u Europi iznimno popularne internetske stranice.
“Ulazak u neke od najvećih europskih, pa i svjetskih robnih kuća oduvijek je bio neki moj san i sretna sam što polako idemo prema tom cilju. Uvjerena sam da je ovo tek početak”, naglašava Dojčinović kojoj je sigurno kod ulaska na njemački Zalando pomogla i činjenica što već sedam godina sa svojim partnerima prisutna na njemačkom tržištu, zahvaljujući Lei Lou dućanu u Stuttgartu, omiljenoj shopping oazi naših i djevojaka iz regije, ali i brojnih Njemica.
“Bio je to sigurno važan faktor, ako ne i presudan, jer za ulazak na jednu tako veliku platformu morate ispuniti brojne kriterije i odgovoriti na mnoga pitanja. Moj tim i ja na tome smo predano radili posljednje dvije godine, a činjenica da smo uspjeli velika je potvrda i priznanje mom radu. Pokazali smo da je Lei Lou respektabilan i stabilan brend, taman dovoljno poseban i drukčiji da se bez problema može naći u konkurenciji prestižnih svjetskih marki“, s ponosom će dizajnerica na koju je situacija u kojoj se našao svijet djelovala vrlo inspirativno i na onom primarnom, kreativnom planu, pa je posljednjih mjeseci izbacila nekoliko sjajnih capsule kolekcija, a jednu takvu baš ovih dana, kao savršen uvod u nešto drugačije blagdane od onih na koje smo navikli.
Novu blagdansku kolekciju dizajnerica pak predstavlja editorijalom snimljenim u zagrebačkom Hilton Garden Innu koji potpisuje modna fotografkinja Maja Kljaić, a zaštitno lice je Antonija Topić.
Foto: Maja Kljaić
Model: Antonija Topić
Šminka: Žana Kožul
Frizura: Salon Teuta