Ideja za party: stylish svečani top i hlače kao cool kontra koktel haljinama
Blagdanski outfiti stižu u raznim oblicima, bojama i krojevima, a i ove godine najpopularniji su u izvedbi od baršuna ili šljokičastih materijala. ...
Proljeće 2021. godine je stiglo. Fjällräven ponosno predstavlja Samlaren, uzbudljivu novu liniju kojom se materijalima koji nisu iskorišteni u proizvodnji na vrlo inovativan i kreativan način daruje novi život. Linija Samlaren će se sastojati od jedinstvenih proizvoda koji će se lansirati u ponavljajućim, limitiranim kapsularnim kolekcijama.
Samlaren je riječ koja u švedskom jeziku znači sakupljač, a predstavlja novi koncept ukorijenjen u Fjällrävenovoj predanosti kvaliteti i tradiciji nedopuštanja rasipanja resursa. Svi proizvodi koji nose Samlaren logo stvoreni su korištenjem viškova materijala iz Fjällrävenih tvornica koji su pomno spajani u limitirane edicije prepoznatljivog dizajna i razigranih kombinacija boja. Sve Samlaren proizvode krase ista visoka razina funkcionalnosti, izdržljivosti i pouzdanosti kao i svaki drugi Fjällräven, ali od materijala koji su ponovnim korištenjem unaprijeđeni uz osvježeni dizajn. Ideja Samlarena je istodobno i krajnje jednostavna i vrlo složena, jako izazovna, ali vrijedi truda – kao uostalom i sâm Fjällräven. I baš zato je sjajan pokazatelj bolje i održivije budućnosti koju Fjällräven želi stvarati.
Ono što je jednom čovjeku smeće, drugome može biti blago
Čovjek koji je odgovoran za dizajn Samlarena je Henrik Andersson, globalni kreativni direktor u Fjällrävenu. Svoj pothvat opisuje sljedećim riječima: “Zamisao je bila pretvoriti problem u priliku i to pronalaženjem nove svrhe za višak materijala iz proizvodnje. Osobno volim onu izreku koja kaže da ono što je jednom čovjeku smeće, drugome može biti blago. I to je upravo ono što činimo sa Samlarenom – pretvaramo naše vlastito smeće u dragocjene komade.”
Christiane Dolva Törnberg, Fjällrävenova direktorica za održivost, dodala je: “Naša ambicija sa Samlarenom je pronaći novi život višku materijala kako bi spriječili da išta završi na otpadu. Integracijom održivosti kao vitalnog dijela koncepta otvaramo se za inovativne ideje i u budućnosti”.
Prva generacija Samlaren proizvoda sastoji se od pomno odabranih klasika u novom ruhu podarenom od viškova čuvenog Fjällrävenovog materijala G-1000: Samlaren Jacket s color-block zakrpama, posebno izdanje ikone među ruksacima Kånkena, a osvježenje su doživjele i Fjällräven Tote bag te Fjällräven Cap. Više o konceptu Samlarena iz aspekta Christiane i Henrika pročitajte ovdje.
Fjällräven – povijest kružnih inovacija
Održivost i inovacije oduvijek su bile utkane u samu jezgru Fjällrävena. Tako je osnivač brenda Åke Nordin 1964. godine sa strane odložio kolut tkanine koja nije zadovoljila prilikom razvoja njegovog revolucionarnog Thermo Tenta. Nekoliko godina poslije, baš ta rola korištena je za stvaranje prvog modela jakne koja je ušla u legendu – Greenland Jacket. U proljeće 2021. godine Fjällräven nastavlja kročiti putem održivosti predstavljanjem Samlarena, jedinstvene linije zasnovane na Fjällrävenovom nasljeđu i inovativnom duhu.
Samlaren kolekcija bit će dostupna na odabranim prodajnim mjestima te online na fjallraven.com od 1. ožujka 2021. godine. Za više informacija o Samlarenu posjetite press.fjallraven.com/samlaren