“Sasvim iskreno” je novi podcast dviju terapeutkinja o stvarima koje nas sve ponekad muče
Novi podcast Sasvim iskreno, koji su pokrenule dvije uspješne terapeutkinje s dugogodišnjim iskustvom – Dubravka Fazlić i Teodora Delić, mjesto je ...
Dolazak djeteta na svijet za majke je puno više od devetomjesečne pripreme, privikavanja na novo tijelo i nove navike te porođaja.
Nove navike, nove senzacije, novo tijelo i svi njegovi novi mehanizmi samo su neki od izazova koji novopečene majke čekaju u postpartumu. Oporavak je često dug i bolan, a navikavanja na sve novine ostavljaju tragove i na tijelo i na um. Jedna od posljedica su i bolne bradavice te navikavanje na dojenje, koje nije uvijek i za sve majke omiljena aktivnost kojom se dublje povezuju s vlastitim djetetom. Upravo o tome govori i reklama brenda Frida, koji je svojim uratkom oduševio brojne žene. Ovim se videom želi normalizirati cijeli proces dojenja i njegovih težih strana o kojima se u medijima često šuti. Ta je šutnja konačno prekinuta puštanjem ove reklame na NBC televiziji za vrijeme prikazivanja dodjela Golden Globea.
“Činjenica je da su žene nepripremljene na sve što nosi laktacija. Nitko vam ne kaže da dojenje zna biti iznimno bolno, poput oporavka vagine nakon poroda. Ovaj je video univerzalni prikaz stvarnosti kroz koju prolaze žene i njihove grudi, dojile one ili ne”, izjavila je izvršna direktorica brenda i majka troje djece Chelsea Hirschhorn. Kao i mnoge stvari danas, kada se putem društvenih mreža i medija promoviraju samo određeni načini i navike, i dojenje se prikazuje na nerealan način.
Fotografije i videa majki koje doje u miru i osmijehom na licu jesu realnost nekih majki, no za mnoge od njih taj je proces bolan i potpuno drukčiji. Upravo je zbog toga kompanija Frida u svijet poslala poruku kako je dojenje, prije svega, osobni izbor te kako ne mora biti aktivnost koju nužno morate obavljati. “Brinite se o svojim grudima. Ne samo o svojoj bebi”, poruka je koju šalje reklama i ona se definitivno treba čuti što glasnije i što dalje.
Screenshot: YouTube