Ovo su 3 najviralnija proizvoda s Beauty TikToka u 2024.
Ako je davno prošlo vrijeme kada ste se "kačili" na svaku novotariju s TikToka te sada pažljivije i mudrije odabirete što ćete isprobati, izdvojili...
Prirodna, crvena, cool, brineta, blond… Bez obzira na to o kojoj je boji kose riječ, ona se uvijek nalazi u srcu svakog uspješnog frizerskog salona. I tako već više od 60 godina od kada je jedan od vodećih svjetskih brendova za boje, IGORA ROYAL, predstavljen frizerskim stručnjacima i edukatorima diljem svijeta.
A zašto su boje bitne za svaki frizerski salon? Upravo zbog činjenice kako su usluge bojanja kose najveći izvor prihoda za frizerske salone, ali i ujedno pokretač stvaranja povjerenja i lojalnosti klijenata. Ove godine, stari sjaj dolazi u novom, osvježenom pakiranju, a osim činjenice kako svi proizvodi sadrže istu pouzdanu formulu visokih performansi, velika pažnja posvetila se utjecaju na okoliš te održivom pakiranju, čime je ponovno postavljen novi standard na tržištu te kreiran najodrživiji brend za koloraciju kose.
Schwarzkopf Professional najveću podršku daje koloristima, zbog čega brendovi kao što je IGORA ROYAL, stvaraju krug uzajamnog povjerenja te osnažuju ljude za učenje i rast. Nove performanse IGORA ROYAL brenda nastavljaju poticati kreativnost i samopouzdanje, a novi vizualni identitet i kampanja u fokus stavljaju upravo koloriste te njihovu svakodnevnu inovativnost.
Schwarzkopf Professional razumije da je bojanje jedna od najtraženijih salonskih usluga diljem svijeta, no istovremeno je riječ i o najzahtjevnijem salonskom procesu koji oduzima dragocjeno vrijeme te iziskuje stručna znanja i vještine. Novi, osvježeni asortiman proizvoda IGORA ROYAL dizajniran je s ciljem pojednostavljenja i poboljšanja salonskih procesa, donoseći nove kreativne boje te istu pouzdanu formule visokih performansi. Stvarni rezultati bojanja su prirodne nijanse sa stopostotnim prekrivanjem, inovativne i moderne linije te prepoznatljiv, Schwarzkopf Professional holistički pristup stručnosti, izvrsnosti te kontinuiranom obrazovanju salonskog osoblja.
Kao pokretač društvene odgovornosti, prilikom redizajna IGORA ROYAL asortimana, Schwarzkopf Professional veliku je pažnju posvetio utjecaju na okoliš, pa novo održivo pakiranje pomaže smanjiti utjecaj salona na okoliš. Novim, održivim pakiranjima, prilikom proizvodnje štedi se nevjerojatna količina od 770 tona materijala godišnje, odnosno:
Uz najnovije trendove i tehnike koloriranja koje dolaze ravno u svaki frizerski salon, zahvaljujući dinamičnom online sustavu edukacije, IGORA ROYAL asortiman sažet je s 13 na pet skupina proizvoda, stvarajući tako intuitivne podskupine od ukupno 143 različite nijanse boja. Nadahnjujući koloriste da koriste proizvode koje donose istinske i predvidive rezultate te osiguravaju ultimativno zadržavanje boje, stvara se usklađena ponuda koja olakšava praćenje ambicioznih, ali komercijalnih trendova u bojenju.
IGORA ROYAL proizvodi dostupni su u Schwarzkopf Professional frizerskim salonima te putem online trgovine hairshop.hr.
Foto: PR