Kultni Black Opium dobio je “svečani” makeover – za blagdane stiže u “glitter” verziji
YSL je upravo lansirao Black Opium Eau de Parfum Glitter, lepršav, sladak i seksi zaokret kultnog mirisa Black Opium. Jedva čekamo isprobati ga! ...
Priča se da je pjevačica u pripremama za beauty brend "God Is a Woman"
Vjerojatno ste pomislili da ste već negdje čuli kako će Ariana pokrenuti svoj brend, no pomiješalo vam se. I razumljivo zašto – popis poznatih osoba koje su otišle u beauty vode, od Rihanne, Harryja Stylesa, preko Kylie Jenner… Neumorno raste. Stoga nije čudno da je i ova pop pjevačica razmišljala o tome.
No Grande je otišla i korak dalje od ideje. Prema pisanju portala Trendmood, Ariana je nedavno prijavila i zaštitila ime svoje linije, a navodno je inspiraciju tražila u svom singlu iz 2018. godine, dajući brendu ime “God Is a Woman”.
View this post on Instagram
Prema Harper’s Bazaaru, trademark pokriva sve, od njege kože do proizvoda za tijelo, uključujući “maglice, parfeme, gelove za tuširanje i kupku”. Iako se još puno toga ne zna, vjeruje se da bi pjevačica bila vrlo uspješna u ovoj industriji jer već ima iskustva s carstvom parfema. Ova 27-godišnjakinja prethodno je objavila šest mirisa – “Cloud”, “R.EM.”, “Ariana Grande Eau de Parfum” – za koje se navodi da su joj samo u 2017. godini zaradili više od 150 milijuna dolara.
Foto: @arianagrande/Instagram