“No buy 2025.” je daleko najbolji viralni izazov dosad
Nakon što smo godinama na društvenim mrežama svjedočili sadržaju poput ogromnih haulova s desetcima pomodnih odjevnih komada, viralnim kozmetičkim ...
Drugu godinu zaredom Cosmetify Index rangira najveće svjetske brendove ljepote prema čimbenicima kao što su njihov doseg i angažman na društvenim mrežama.
Na visokom četvrtom mjestu u top 100 cijelog svijeta, Avon u Hrvatskoj osvaja 1. mjesto! Što znači da korisnici stvarno traže #search, objavljuju #tag, vole #share i komentiraju Avon.
Danas, kad znamo koliko je važna digitalna komunikacija i prisutnost u životu korisnika, pa i još više u ovo pandemijsko doba socijalnog razmaka, iz Avona kažu da su ponosni jer uspijevaju doći do svih koji vole i koriste Avon.
“U godini u kojoj slavimo 135 godina postojanja, a sljedeće godine i 25 godina u Hrvatskoj, ovo priznanje dokazuje koliko znamo i možemo, uvijek vodeći trendove i spremni na promjene”, poručuju iz Avona.
Nastavite i dalje pratiti Avon na Avon Facebook stranici, Avonovom instagramu @avonhrvatska i You tube kanalu! #gledajmeSADA
Foto: PR