Genijalna ideja: eventi na kojima se odvija razmjena parfema postaju sve veći hit
Žene su oduvijek ludovale za parfemima i toaletnim vodicama, no svi stručnjaci iz svijeta kozmetike slažu se da scena parfema nikad nije bila tolik...
Svi koji se brinu o njezi svog tijela i vole odlaske frizeru, sada imaju priliku u svom mobitelu imati listu modernih salona u koje se mogu naručiti u nekoliko klikova!
Radi se o novoj aplikaciji Zoyya, koju je razvila startup ekipa iz Hrvatske i u čiju se bazu svaki dan upisuju novi saloni koji su prepoznali prednosti komunikacije s klijentima putem aplikacije. Pretraživanje je super jednostavno jer ima automatsko prepoznavanje lokacije, a možete pretraživati i po gradu ili po nazivu salona.
No najveća prednost aplikacije nije samo dostupnost pružatelja usluga na jednome mjestu. Ono što posebno oduševljava korisnike je što saloni koji se nalaze na Zoyyi imaju opciju online naručivanja na termin.
To u praksi znači da se na svoj omiljeni tretman možete naručiti u bilo koje doba dana i noći. Ne morate više čekati radno vrijeme salona ili se znojiti od neugode što svojoj kozmetičarki pišete Whats App poruku u 11 navečer: “Znam da je kasno, ali ako sad ne rezerviram termin, zaboravit ću…”
“U zapadnim zemljama potpuno je normalno naručivati se na razne usluge putem jednostavnih mobilnih aplikacija, pa mi je drago što su konačno i saloni kod nas počeli prepoznavati da i mi želimo tu mogućnost”, kaže nam Marija P. (25) iz Podsuseda.
Dodatno, super opcija su i automatski podsjetnici na termin pa ako vaš salon ima Zoyyu, doći će vam email i besplatni SMS podsjetnik na termin. Ako ste pak primorani otkazati termin i zatražiti novi, to možete učiniti na vrijeme, u samo nekoliko klikova (opet izbjegavate neugodan telefonski razgovor i izmišljanje razloga zašto niste došli na termin). Vaš salon će vam biti zahvalan jer ste mu otkazali na vrijeme pa je stigao popuniti termin s novim klijentom.
Korisnici su izdvojili još neke koristi aplikacije: “Primjerice, želim šišati kosu redovito, ali ne mogu pamtiti kad sam točno bila kod frizera zadnji put ili kad mi točno prolazi četiri tjedna za bojenje. Sa Zoyyom mi je to sada super jer imam pregled svih svojih prošlih i budućih termina. Točno vidim kada sam bila i kod koga te trebam li se naručiti uskoro. Također, znam se naručiti unaprijed za par termina kako bih bila sigurna da ću ga dobiti kad mi odgovara. Tako se nikad ne dogodi da hodam s prevelikim izrastom jer nije bilo termina kad sam se ja sjetila naručiti”, kaže Vesna P. (59) iz Zagreba.
Salone s opcijom online naručivanja možete pretražiti na Zoyya web-stranici, a ako ste vlasnik salona koji želi uvesti online naručivanje za svoje klijente, sve važne informacije potražite na adresi https://www.zoyya.com/.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Foto: PR