Winter uglies: influencerica otkrila kako se bori s padom samopouzdanja tijekom zime
Ne možemo poreći da zima uistinu ima svojih čari - božićni ugođaj, šetnje po snijegu, cozy večeri kod kuće i zimske aktivnosti poput skijanja ili k...
Spoj prirode i tehnologije
Živimo u svijetu u kojem postoji rješenje za baš svaki skincare problem i tip kože, zbog čega smo doista zahvalni, pa tako malo poletimo svaki put kad na tržište izlazi novi brend.
Nastavljamo trend poznatih i njihovih beauty linija s još jednom glumicom koja ulazi još dublje u beauty i wellness svijet svojom skincare linijom. Ona ima kožu koja izgleda kao da je bez pora, uvijek izgleda neopisivo svježe i njegovano. Riječ je o Scarlett Johansson, koja je, nakon što je godinama bila lice brojnih velikih beauty brendova, napokon odlučila napraviti nešto autentično i svoje – brend The Outset, za koji kaže da opisuje ono što ona jest.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Upravo danas, brend dolazi u prodaju i Scarlett ga opisuje kao brend dostupan i pristupačan svima. Naravno, još ćemo neko vrijeme pričekati prije nego što stigne na naše tržište, no ako vas put odvede u Ameriku, trebate znati jednu stvar. Iako još uvijek nije predstavila detalje kolekcije, sudeći po onome što govori, da je “manje-više” te da je “sloboda u jednostavnosti”, pretpostavljamo da je riječ o proizvodima s malo sastojaka te da je spoj prirode i tehnologije. Ono što sigurno znamo je to da je brend eco-friendly te da ostavlja minimalan ekološki otisak, imajući na umu održive ambalaže izrađene od stakla i recikliranih materijala.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Foto: Matt Winkelmeyer via Getty Images