18 STVARI koje samo žene razumiju
Donosimo vam neke od stvari s kojima se žene svakodnevno susreću, a drugom spolu su ponekad potpuno nerazumljive.https://www.instagram.com/...
Američki magazin “Journal od Marketing Research” objavio je rezultate istraživanja čiji je cilj bio da se utvrdi veza između fizičkog održavanja ravnoteže i odluka koje donosimo za vrijeme shoppinga. Otkriveno je da žene koje u kupovinu idu u visokim potpeticama promišljenije odlučuju o tome koliki će iznos izdvojiti za nove krpice. Isti učinak dobit ćemo i ako u shopping krenemo odmah nakon sata joge ili se vozimo pokretnim stubama.
“Ako ste od onih koji imaju običaj pretjerati i ostati praznog novčanika, mogli biste razmisliti o kupovini na štiklama”, rekao je autor ovog istraživanja Jeffrey Larson, profesor marketinga na Sveučilištu Brigham Young.
Naime, istraživački tim utvrdio je da, kada je potrošač usredotočen na održavanje ravnoteže, veća je vjerojatnost da će bolje promisliti o kupovini i izabrati nešto jeftiniji proizvod. To je utvrđeno različitim eksperimentima. Na primjer, neki od sudionika u ovom istraživanju sjedili su na nestabilnoj stolici dok su kupovali online, drugi su igrali Wii igricu tijekom koje su morali vježbati na balansirajućoj dasci, dok su treći stajali na jednoj nozi dok su donosili odluke o kupovini.
Zaključak je da bi trebalo uvijek uzeti u obzir koliko fizički faktori utječu na naš džep.
“Trebamo zastati i upitati se: ‘Je li mi ovo zaista potrebno ili moje cipele tako kažu?'”, rekao je koautor istraživanja Darron Billeter.
Izvor: cosmopolitan.rs