Ovako je izgledao susret stručnjaka koji oblikuju našu sutrašnjicu
Prošloga tjedna Zagreb je bio središte poslovne izvrsnosti i inovacija.Konferencija ChalLEANge 2024 powered by OTP, organizirana pod vodstvom C...
Po šesti put projekt Kreativna Hrvatska donosi rukotvorcima priliku za promociju u izlozima jedne od vodećih hobby&art trgovina u Hrvatskoj, Puls hobby&art u King Crossu, Zagreb.
Cilj projekta je promocija kreativaca iz cijele Hrvatske koji nemaju svoje izložbeno – prodajne prostore, a imaju svoje obrte, tvrtke ili registrirane radinosti te im omogućiti da se predstave široj javnosti i opstanu unatoč konkurenciji crnog tržišta.
Idejna začetnica projekta je Natalija Borčić, vlasnica Puls hobby&art storea, koja uz pomoć svojih djelatnica među brojnim prijavljenima bira one koji će sudjelovati u projektu.
Tako će se u ovom krugu do 3. ožujka u izlogu Puls hobby&art storea moći vidjeti i kupiti proizvodi Ane Šlogar – Sjedila, Anamarie Rieger – Flower Love by Ami, Jasmine Šivalec Shiva.J handmade, Maria i Irene Antolak – Studio Varuna i Maje Vican i Ivane Granić Vican – Soul of Nature.
Pročitajte: Ovaj popularan 5-minutni dnevnik apsolutni je hit u svijetu, znamo gdje ga kupiti
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
S obzirom na to da su dosadašnji izlagači zahvaljujući sudjelovanju u ovom projektu primijetili znatno veću posjećenost svojih društvenih mreža, od prošlog kruga biraju se i izlagači za virtualno predstavljanje.
Antonija Cingel Adamec – Tonka, Jelena Šebešćen Lucić – Škatula i Olivera Toić – Ići Mići tijekom iduća dva mjeseca predstavit će se putem Facebook grupe Kreativna Hrvatska koja iz mjeseca u mjesec broji sve više pratitelja.
U proteklih deset mjeseci u sklopu projekta Kreativna Hrvatska predstavljeno je ukupno 26 rukotvoraca, kreativnih i vrijednih ljudi koji svakodnevno traže svoje mjesto na tržištu, a svi redom ističu kako im je projekt donio veću vidljivost na društvenim mrežama i veći broj narudžbi.
Foto: PR