Parodije na dizajnerske brendove osvajaju modnu publiku

by | 24 rujna, 2013

Iako smo oduvijek bili fanovi manje upadljive odjeće i modnih dodataka, s kojih ne vrište napadni natpisi i monogrami brendova, u posljednjih godinu dana naše simpatije uspjele su osvojiti majice i kape nezavisnih modnih imena, koje su svoje mjesto pod suncem pronašle zahvaljujući parodijama na račun renomiranih dizajnerskih kuća.

Kada je modna kuća Celine lansirala običnu pamučnu majicu s printom “Celine Paris”, vrijednu 405 dolara, relativno nepoznati brendovi odlučili su se našaliti na njezin račun.

Dizajner iz Los Angelesa, Brian Lichtenberg, stvorio je biznis na majicima s duhovitim natpisom “Feline Meow”, a imenom kuće Celine, poigrao se i njegov londonski kolega Michael Agwunobi, koji je proizveo majice s printom “(Ce)Line Up Bitches”.

3

Predmetom šale postali su i drugi modni lideri, koji su u Lichtenbergovoj interpretaciji poprimili nova šaljiva imena – Hermes je postao Homies, Burberry je dobio nadimak Burrrr So Icey, a Balmain Paris preimenovan je u Ballin Paris.

1

Izvor: Life Content