Ivana Legin: Je li vaša priča o novcu razlog zašto nemate novaca?
Svaki novčić ima dvije strane, pa tako i novčić vaše financijske situacije koju sada u ovom trenutku živite. Jedna strana novčića su alati financij...
Jako je važno da znate ostvariti profesionalan odnos u svim situacijama, a osobito na poslu. U današnje, moderno vrijeme, gdje su zahtjevi poslodavaca sve veći i veći, samo oni koji posjeduju odgovarajuće osobine i stav prema poslu mogu uspjeti. Evo nekoliko savjeta kako da ostanete profesionalni na poslu, ali i u drugim situacijama.
1. Prikladno se odijevajte
Većina tvrtki zahtijeva od zaposlenih da se odijevaju na određeni način. To je zbog toga što odjelo dosta govori o vašoj osobnosti i odražava vaš stav prema životu i poslu.
2. Jasno se izražavajte
U profesionalnoj okolini, oni koji govore manje ali jasnije više su poštovani od onih koji puno govore kako bi objasnili ono što žele reći.
3. Postavite granice
Uvijek trebate voditi računa o tome da razdvojite privatan od poslovnog života. To ne znači da ne trebate imati prijatelje na poslu, ali trebate biti svjesni da su vam oni prije svega kolege, pa tek onda prijatelji.
4. Razdvojite privatan od poslovnog života
Kada ste na poslu, izbjegavajte obavljanje osobnih stvari, kao što je plaćanje računa ili telefoniranje. Što se više usredotočite na posao, to će vas drugi vidjeti kao profesionalnu osobu posvećenu onome što radi.
5. Ne budite pristrani
Ukoliko se nalazite na nekom višem položaju, nemojte favorizirati neke zaposlene više od drugih. To ostavlja dojam da ste s tim zaposlenim bliski i izvan posla i to svakako nije dobro za ravnotežu na poslu.
6. Budite pristupačni
Jako je važno da budete pristupačni, tako da možete uspostaviti odnos sa svim kolegama. Izbjegavajte formiranje skupina na poslu jer to odaje dojam neprofesionalnosti.
7. Nadograđujte se
Dobar profesionalac je onaj za kojeg proces učenja nikada ne prestaje. Uvijek budite otvoreni za nove postupke učenja i iskustava. Na taj način se nadograđujete i dodajete vrijednost vašim sposobnostima.
8. Budite organizirani
Uvijek budite organizirani u načinu na koji obavljate svoj posao. Nikada nemojte dozvoliti starijem kolegi ili nadređenom da vas podsjeti kako nešto trebate napraviti.
Izvor: superzena.rs