Winter uglies: influencerica otkrila kako se bori s padom samopouzdanja tijekom zime
Ne možemo poreći da zima uistinu ima svojih čari - božićni ugođaj, šetnje po snijegu, cozy večeri kod kuće i zimske aktivnosti poput skijanja ili k...
Početak ljeta pravo je vrijeme za osmišljavanje poslovne strategije za jesen
Često nam se dogodi da se u ljetnim mjesecima prvo dobro naradimo jer svima trebaju naše usluge da bi zablistali na plaži, a potom se i same želimo opustiti. Za naše opuštanje biramo prva dva tjedna u kolovozu kad smo sigurne da najmanje gubimo ako nam centar ne radi pod punim opterećenjem.
Pri tom opuštanju želimo se nagraditi. Same sebe uvjeravamo da smo to zaslužile, a strategiju te komunikacijski i prodajni plan za rujan prepuštamo sreći i inerciji. Logično nam je da će klijenti odraditi tretmane nakon ljeta, ali ne razmišljamo kako bolje isplanirati i organizirati svoju ponudu tako da bude prihvatljiva, ali i primamljiva.
Ključan trenutak za dobar posao u rujnu jest trenutak lansiranja naših ponuda koje su rujnu i namijenjene. Nikako nemojmo zaboraviti da je rujan mjesec u kojemu se štošta događa – svi se vraćaju na posao, počinju pripreme za školu, opremaju se školarci, domaćice pripremaju zimnicu, kreću studiji i svi imaju osjećaj da se im se nagomilalo sve ono što se odgađalo zbog ljeta i godišnjih odmora. Ako o tome ne promislimo na vrijeme i ne uzmemo u obzir potencijalne planove i obveze naših klijenata, sve ono što smo očekivali da će se dogoditi u rujnu lako se može prebaciti u sljedeći mjesec, što nama nikako ne odgovara.
Kao zastupnica REVIDERMA, za svoje klijente osmišljavam kvartalne tretmane i vodim brigu o trenutku njihovog lansiranja, planiram nastup na komunikacijskim kanalima na kojima se nalazi naša publika te shodno tome pripremam prilagođenu strategiju nastupa, marketinške materijale, kao i vizualnu komunikaciju kako bi naš tretman u pravom trenutku istaknuli na tržištu, generirali njegovu potražnju te omogućili prepoznatljivost kako tretmana tako i REVIDERM pristupa.
REVIDERM centri periodično se ističu na tržištu uvijek aktualnom, novom ponudom tretmana koja privlači klijente. Naši klijenti već znaju koliko truda ulažemo u osmišljavanje novih kvartalnih tretmana, pa oni od njihovih odabranih REVIDERM centara ništa manje niti ne očekuju.
Ne zaboravite:
1. Ljeto je vrijeme za planiranje posljednja četiri najvažnija mjeseca u godini – rujna, listopada, studenoga i prosinca.
2. Ništa ne prepuštajte slučaju jer nitko ne poznaje vaše klijente, njihove potrebe i navike bolje od vas. Pripremite im prilagođene pogodnosti te im budite uvijek zanimljivi i dostupni.
3. Planirajte cilj koji želite postići i koji su koraci potrebni da ga postignete, raščlanite to na manje dijelove te učinite sebi i timu uslugu jer ćete lakše ostvariti očekivano.
4. Pripremite pogodnosti koje imaju smisla, koje će privući klijenta, a uz čiju ćete pomoć svojim klijentima pokazati koliko su vam važni.
Niti jedan uspješan centar nije to postao slučajno. Potražite uzore na tržištu, pratite koliko su aktivni i koliko se trude, učite od njih ili saznajte tko su njihovi mentori.
Želim vam najuspješniju jesen u vašim centrima, a ako ipak poželite napraviti iskorak u svojem poslovanju jer želite i/ili smatrate da možete puno više, pišite mi, podijelite svoje izazove – rado ću vam pomoći u rastu vašeg centra.
Piše: Kristina Ukalović
Regionalna Reviderm edukatorica
Vlasnica Kris Derme
Ravnateljica Učilišta Adrianus
Foto: Lacheev/iStock/Getty Images Plus