Winter uglies: influencerica otkrila kako se bori s padom samopouzdanja tijekom zime
Ne možemo poreći da zima uistinu ima svojih čari - božićni ugođaj, šetnje po snijegu, cozy večeri kod kuće i zimske aktivnosti poput skijanja ili k...
Nakon najave novog albuma, Beyoncé je odlučila počastiti fanove i lansiranjem linije proizvoda za njegu kose.
Kako je nedavno i najavila, pop diva pokrenula je brend Cécred, u čijem je fokusu njega kose, a službeno je otkrila i prvih osam proizvoda “The Foundation Collection“ linije.
“Sagradila sam Cécred od temelja. Pretočila sam u brend sve što sam naučila tijekom svog života. Cécred je davanje prioriteta sebi i svemu što smatrate svetim”, rekla je Beyoncé.
Linija uključuje šampon i piling za vlasište, losion za zadržavanje vlage, hranjivo ulje za kosu i masku za rekonstrukciju kose s tehnologijom tretmana keratinom.
Proizvodi se kreću u cijenama od 30 do 52 dolara, a osim pojedinačne kupnje proizvoda, moguće je kupiti i setove – “Super fan bundle”, “Double cleanse kit”, “Fermented rice and rose bundle” i “Fortifying treatment kit”.
“Odrasla sam čisteći kosu u majčinom salonu. Gledala sam kako je transformirala kosu miješajući mainstream proizvode s teksturiranom njegom kose. Moj životni san bio je stvoriti proizvode za kosu i oživjeti neka od učenja moje majke. Počeli smo davanjem prioriteta potrebama teksturirane kose poput moje i ostalih kojima nedostaje vlažnost i snaga“, stoji na službenoj stranici brenda.
Svi proizvodi Cécreda dostupni su isključivo putem službenog webshopa, a ono što nam je posebno drago je da se mogu naručiti i iz Hrvatske!
Foto: Cécred
Objava je originalno objavljena na Grazia.hr.