“Sasvim iskreno” je novi podcast dviju terapeutkinja o stvarima koje nas sve ponekad muče
Novi podcast Sasvim iskreno, koji su pokrenule dvije uspješne terapeutkinje s dugogodišnjim iskustvom – Dubravka Fazlić i Teodora Delić, mjesto je ...
Nagradna igra "Priča se da je retro in, osvoji Karlin fridž za zalogaj fin!"
U posljednje vrijeme priča se dosta o KARLI, brendu karlovačke tvrtke Žitoproizvod koja ove godine slavi impresivan 78. rođendan.
Upravo tim povodom u Žitoproizvodu su odlučili nagraditi svoje vjerne kupce te potaknuti one koji možda još nisu probali odličnu KARLA svježu tjesteninu da zajednički proslave ovu veliku obljetnicu te ujedno obilježe i prvi rođendan KARLA svježe tjestenine. U razdoblju od 15. 4.-15. 6.2024. aktualna je nagradna igra zanimljivog naziva “Priča se da je retro in, osvoji Karlin fridž za zalogaj fin!”
Detalji o načinu sudjelovanja mogu se pronaći na web-stranici i društvenim mrežama tvrtke, a ono što bismo svakako istaknuli jest atraktivna glavna nagrada – retro SMEG hladnjak napunjen zalihom KARLA svježe tjestenine. Tu su još i nagrade za osam tjednih izvlačenja poput Korkmaz vintage setova posuđa, rashladnih torbi također napunjenih zalihom tjestenine te KARLA poklon-paketi.
KARLA svježa tjestenina posebna je i drukčija jer se osim popularnih njoka, fuža, pljukanaca i šurlica nova linija sastoji i od nepunjene svježe tjestenine s raznim okusima. Točnije, radi se o pljukancima s okusom špinata, rajčice, s crnilom sipe te jednoj blago pikantnoj vrsti naziva Okusi Orijenta s dodatkom chilija i kurkume. Proizvod koji se dosad nekako najviše istaknuo i naišao na brojne pohvale jesu Fuži sa Zigante tartufima, intenzivnog okusa i arome za sve ljubitelje pravih tartufa. Upravo su dva potonja proizvoda KARLA fuži sa Zigante tartufima i KARLA pljukanci Okusi Orijenta početkom godine u Belgiji osvojili svjetsku prestižnu nagradu Superior Taste Award koju dodjeljuje International Taste Institute.
Spomenimo i to da se cijela nova linija nepunjene tjestenine radi od 100 % krupice od durum pšenice te ne sadrži umjetna bojila, konzervanse, pojačivače okusa i arome, bez dodane soli i masnoća, dok su popularni KARLA njoki rađeni od 100 % krumpirovog tijesta, također bez umjetnih bojila i pojačivača okusa.
KARLA proizvodi kupcima su dostupni u rashladnim vitrinama bolje opskrbljenih trgovačkih lanaca poput Interspara, Kauflanda, Konzuma, Plodina, KTC–a te na dvije maloprodajne lokacije u Karlovcu.
Tvrtki Žitoproizvod ovim putem čestitamo rođendan, a kupcima želimo puno sreće u KARLA nagradnoj igri!
Foto: PR, Pexels